ÉRDEKESSÉGEK PORTÁL
Menü
 
Játék
 
Humor
 
Weblapkészítés
 
Kapcsolat
 
Szavazás
Miből legyen több az oldalon?

Média
Letöltések
Játleírás, stb...
Tertmészet (és e feletti :))
Könyv
TV
Humor
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Google
Google
 
Hirdetések
 
 
Érdekesség
Olvasd el a szöveget, folyamatosan, meglepődsz, milyen könnyű!
 
Egy anlgaii etegyem ktuasátai szenirt nem szimát melyin serenrodbn vnanak a bteuk egy szbóan, az etegyeln ftonos dloog, hogy az eslo és az ultosó bteuk a hölyeükn lneegyek. A tböbi bteu lheet tljees össze-vabisszásagn, mgiés porbléma nlkéül oalvsahtó a szveög. Eennk oka, hogy nem ovalusnk el mniedn bteut mgaát, hneam a szót eszgébéen.
 
 
Végigjátszások
Végigjátszások : Broken Sword 2: The Smoking Mirror

Broken Sword 2: The Smoking Mirror


Párizs

 

George Stobbart ismét slamasztikában. Nico-t, a barátnőjét elrabolták, őt leütötték, megkötözték, s egy égő házban hagyták. Ráadásul még egy hatalmas mérges pókot is elengedtek a szobában, mely egyre közelebb merészkedett hozzá. Szorult helyzetében nem tehetett mást, mint körülnézett a szobában. Észrevette, hogy a mögötte álló szekrény egyik lába mozog. Kirúgta a rögzítő bakot, mire a lezuhanó szekrény palacsintává lapította a pókot. A falon talált egy éles vasállvány, mely segítségével végre kiszabadíthatta magát. A földről felvette a lány táskáját, s a mérgezett fúvócső lövedéket. A szekrényben talált egy üveg tequilát, melyben egy féreg lapult. A fiókban megtalálta a bejárati ajtó kulcsát, egy mexikói cserépedénybe rejtve. A tűz megakadályozta, hogy kijusson a szobából, de nem esett kétségbe. A dart hegyével megpiszkálta a kisszekrény zárját, majd a táskában talált fehérneművel megfogta a patront. Összeszerelte a szódásüveget, majd eloltotta a tüzet. A bejárati ajtó mellett talált egy újságot, mely a professzor számlaegyenlegét rejtette. Elolvasta a napfogyatkozásról szóló cikket, de nem jutott előbbre. Végső kétségbeesésében Nico volt barátját, Andre-t hívta fel, akivel a mountefalcon-i kávézóban találkozott. A tudós késett, de helyette egy régi ismerősbe botlott. Az ex-rendőr meglehetősen rossz hangulatban volt, ezt bizonyította a laposüveg, melyből tömény alkoholt adagolt a vörösborához. A régi szép idők felelevenítése után megérkezett végre Andre. Elmondta, hogy Nico rábízott egy ősi maya varázskövet, melyre egy kojotot festettek. Egyetlen használható tippet tudott csak kiszedni belőle, a maya régiségeket bemutató galéria címét. André távozása után ismét a rendőrhöz fordult, s a csendőr múltja iránt érdeklődött. Az öreg ezt meglehetősen a szívére vette, s meg sem látta, amint George egy óvatlan pillanatban elemelte a laposüveget. A galériában a kövér műgyűjtő meglehetősen alpári módon viselkedett George-val szemben. Összetörte a mexikói cserépedényét, ráadásul alaposan lekezelte. Bosszúból felhígította az italát némi szesszel. A második adagot az újgazdag már nem bírta, részegen nekitántorodott egy vitrinnek, s elájult. A tulajdonos azonnal odarohant, hogy felmérje a kárt, őrizetlenül hagyva a hátsó raktárt. Az egyik ládán még látszott hol adták fel a csomagot. A nyomok Franciaország legnagyobb kikötővárosába, Marseille-be vezettek.

 

Marseille

 

Hajnalodott mire odaért, s csak az éjjeli őrrel tudott beszélni. Az öreget és a kutyáját nem lehetett megvesztegetni, kénytelen volt cselhez folyamodni. Látta, amint a papa a vízbe dobta a kiürült sörösüvegét. Lement a mólóhoz, s a vízben talált kampósbottal kihalászta az üres üveget. A benne lévő vízzel lehűtötte a kéményt, majd leszerelte a fém végét. Az üveget ráhúzta a csőre, majd várta a hatást. Hamarosan sűrű füst árasztotta el a fülkét. Itt volt a remek alkalom. A csapóajtón keresztül bemászott, s elemelte a kutyakaját és egy darab szenet. Angolosan távozott, majd a csapóajtóra feldobott némi kutya harapnivalót. A blöki bevette a trükköt, s szinte észre sem vette, amint a kampós bottal lenyitotta a csapóajtót. Még szerencse, hogy minden kutya tud úszni. A kerítést már nem volt gond megmászni, mint ahogy megtalálni a keresett szállítmányozót. Felmászott a létrán az emeletre, majd kinyitotta az ablakot. A kampósbottal megállította a ventillátort, majd a lenti ajtón bekopogott az indiánnak. Alaposan feldühítette, majd gyorsan felmászott a hordókhoz. Amint Pablo kilépett az ajtón, ledobott egyet. A hústorony elkövette azt a hibát, hogy elindult megkeresni a zaj forrását, s észre sem vette, hogy a hátába kapja a második hordót. A raktárban átvizsgálta az íróasztalt és a hirdetőtáblát. Megtudta, hogy a szállítmányok nagy része, egy kis közép-amerikai városból, Quaramonte-ből érkeznek. A fiókban talált kulccsal kiszabadította a megbilincselt törpét, majd a lifttel felment az emeletre. A ládát az érzékelő elé tolta, majd felkapcsolta a villany. A deszkafal előtt különös karcolásokat talált a padlón, melyből arra következtetett, hogy a közelben rejtett ajtónak kell lennie. Igaza volt, a rejtett szobában megtalálta Nico-t. Miután kiszabadította, felvette a kötelet és a kovakőből faragott istenszobrot. A ragtapasszal leragasztotta az érzékelőt, majd a ládát visszatolta eredeti helyére. Kisebb csomagot átrakta erre, majd eltolta az első ládát. Így már elég hely lett az emelő működtetésére. A kötelet ráhurkolta a szobor nyakára, majd az emelővel feljebb emelte. A kötél másik végét rögzítette a csigához, majd Nico segítségével kilökték a szobrot az ajtón. A épület tetejéről csak egyetlen módon juthattak le. A bilincset átvetették a drótkötél felett, majd lecsúsztak. Szerencséjük volt, mivel a vízbe estek, s így nem ütötték meg magukat. Párizsban visszakérték a követ Andre-tól, majd megvették a hajójegyeket Közép-Amerikába.

 

Quaramonte

 

A tűző napsugár ellen a rendőr őrsön kerestek menedéket. Qubier professzor gyanús üzelmeket folytatott a rendőrkapitánnyal, s senkit sem engedtek a falon lógó térkép közelébe. Sikerült összebarátkozniuk a hiú kapitánnyal, s rávették engedje el munkaidő után az őrmestert egy kis városnézésre. A városban hamar összebarátkoztak mindenkivel. George régi ismerősöket is talált a főtéren. A kövér amerikai házaspár bevásárló körútra érkezett a városba. A bányatársaság vezetője nem túl boldog, egy véletlen baleset miatt bezárták a bányáját. A szekrényében tartja a robbantáshoz használt detonátorait, s senkit nem enged a közelükbe. A börtönben Miguel, a bennszülött zenész sínylődik, akire a bitó vár a zenei munkásságáért. George természetesen azonnal a segítségére siet, elhatározta, hogy kiszabadítja a börtönből. Megkéri Nico-t foglalja le a kapitányt, majd szép szavakkal ráveszi az őrmestert vigye el az egyik amerikai turistát városnézésre. Megnézte a falon lógó térképet, s azonnal rájött, hogy a bányát azért kellett bezáratni, mert kényelmetlenül közel nyitották meg az ősi piramishoz. A bánya vezetőjének a szíve erre a hírre azonnal megenyhült, megkapta az áhított detonátort. Átadta a detonátort Duannak, aki megígérte, hogy segíteni fog. Miguel kiszabadítása nem a terv szerint ment. Az őrmester idő előtt visszatért, s bezárta George-ot a szomszédos zárkába.

Időközben Nico a kapitány vendégszeretetét élvezte. Bekapcsoltatta a TV-t és a hi-fi berendezést, majd a berendezés többi darabjáról kezdett érdeklődni. A zajra megérkezett a kapitány zsarnok anyja, aki hamar helyre tette a fiát. Ezalatt a volt CIA ügynök sem lustálkodott. Beszerelte a detonátort, de a robbanóanyag nem váltotta be a hozzáfűzött reményeket. Annál inkább a jó öreg kötél a rácsra trükk, mely alaposan leamortizálta a börtön hátsó falát. A folyón egy hajó várta őket, melyen elmenekültek a városból.

 

Dzsungel

 

A békésnek induló hajóút balul ütött ki. A helikopter még éjszaka is megtalálta a hajót, s egy jól irányzott rakétával felrobbantották a vízi járművet. George a folyóparton tért magához. Hamarosan különös tisztásra bukkant. A fára épült házat nem volt nehéz megtalálni, de senki sem mutatkozott az ágak között. Az átázott levelek közé tette az újságpapírt, majd a kovakőből készült szobrot a vízikerék vas pereméhez szorította. A kipattanó szikrák gyorsan meggyújtották a száraz papírt, s hamarosan sűrű füst borította el a  kunyhót. A misszionárius kérésére gyorsan eloltotta tüzet. Kiderült, hogy Nico önkívületben fekszik az emeleten, mivel megmarta egy kígyó. A pap nem tud segíteni rajta, de ismer egy indián sámánt, aki állítólag tud. George megkérte, hogy mutassa meg az utat, de az csak vasalt gallérban volt hajlandó a vadak közé menni. Felvette a vízimalom mellett heverő indát, majd rátekerte a két malomkőre. A gallért betette a két kő közé, majd a kereszttel működésbe hozta a szerkezetet. Az indián tábor bejáratánál álló őrök nem akarták beengedni a különös idegent. George barátsága jeléül kutyacsemegét küldött ajándékba a sámánnak, aki rákapott az ízére. A doboz hamar kiürült, s George ekkor a maya követ tette bele. A sámán fogadta, s elmesélte a három varázskő történetét. Megtudta, hogy két másik követ is meg kell szereznie, csak így akadályozhatja meg a világ pusztulását. Visszatért a kunyhóhoz, majd a kéménycső végét a malomkövek alá tette. A gyökér levét kipréselte, majd a szérumot felvitte Niconak.

 

Ketch szigete

 

A sas követ a hírhedt kalóz, Ketch kapitány rabolta el. A zsákmányát azonban sohasem találták meg, valahol elrejtette a szigeten. A legfontosabb feladata az, hogy bejusson a parton álló kalóz múzeumba. A tulajdonosok felújítás miatt zárva tartják, így ismét cselhez kellett folyamodnia. Tudta, hogy a mérnök körül valami nagyon nincs rendben, ezért elhatározta, hogy átnézi a tervrajzokat. Gyorsan el lett tanácsolva a környékről, de előtte azonban sikerül belenéznie a távcsőbe, s észrevette a ház homlokzatán a csillogó tárgyat.

Rio, a bennszülött halászfiú sok érdekes dolgot mesélt a nővérekről. Az unokájuk vele egykorú, de nem engedik őket együtt játszani. A nővéreknek sikerült beadnia azt a mesét, hogy a lány együtt játszik a fiúval. Dühödt fúriaként rohantak le a partra, még szerencse, hogy Rio-nak volt annyi sütnivalója, hogy elrejtőzzön előlük. Később lement a partra, s sikerült megegyeznie a fiúval. A tequila kukacért cserébe a fiú fog neki egy halat. Az első próbálkozás meglehetősen gyengére sikerült, hal helyet csak egy ócska bicikli abroncs akadt horogra. Egyedül a gumibelső tűnt használhatónak. Leszedte, majd a döglött hallal a zsebében visszatért a házhoz. A falhoz támasztotta a létrát, majd a tömlőt fellógatta a zászlórúdra. A végére kötötte a halat, majd felhívta a macska figyelmét a csemegére. Gyorsan zsebre vágta a magára hagyott labdát, majd  leszedte a gumibelsőt, s rákötötte a ház másik végén lévő faágra. Célzott, majd a macskától elszedett lövedékkel leszedte a mérnök által kitett jelzőt. Az persze rögtön megjelent, s felmászott a háztetőre újabb jelzőt kitenni. George kihasználta a lehetőséget, elvette a létrát, majd felvette a mérnök által elejtett tárgyat. Kihasználta az alkalmat, s átnézte az őrizetlenül hagyott tervrajzokat. Kiderült, hogy a múzeum helyett hatalmas luxusszállodát akart építeni. A nővérek persze nem örültek a hírnek, s azonnal nekiestek a csalónak. A csetepatét kihasználva George elcsente a teleszkópot, majd besurrant a múzeumba.

 

British múzeum

 

Mialatt George a napfényes Karib tengeren kutatott a sas kő után, Nico bőrig ázott a hideg londoni esőben míg elért a British múzeumba. A kiállító teremben összetalálkozott a professzorral, de csak annak távozása után döbbent rá, hogy az ellopta a jaguár követ. A teremőr senkit sem engedett elmenni a helyszínről, míg a rendőrség meg nem érkezik. Az ellopott kő szekrényét kulccsal nyitották ki. A kulccsal kinyitotta a másik szekrényt, melyből elemelt egy borotvaéles obszidián áldozati tőrt. A teremőr majd meghalt a szégyentől, amikor kiderült, hogy szakmabeli volt a tolvaj. Elrohant telefonálni, miközben Nico felfeszítette a késsel a függöny mögötti ajtót.

 

Kesh szigete

 

A múzeum belseje meglepően stílusos volt, egy régi kalózhajó fedélzetére hasonlított. A falat Kesh kapitány arcképe díszítette, a nyakában egy régi aranykereszt lógott. George első útja a matrózládához vezetett. Legnagyobb meglepetésére a ládából Emily ugrott elő. A térképállványról levette a térképet, s az asztalra fektette. A tintatartóból kivette a lúdtollat, majd a helyére tette a régi lámpást. Észrevette, hogy a lány nyakában pontosan ugyanolyan kereszt lóg, mint a hajdani kalózéban. Cserét ajánlott, de a lány egyik nála lévő tárgyat sem találta megfelelőnek. Kikérte Rio véleményét az ügyben. A fiú szerint a nála lévő gyönyörű kagylónak biztosan örülne. Azt viszont csak akkor hajlandó odaadni, ha segít beszerezni egy modern csalit. A lúdtoll megfelelő is lenne, már csak meg kell kissé tépázni. A macskakarom kiváló célszerszám erre a feladatra. 

Amint becserélte a keresztet, behelyezte az asztalon található nyílásba. A kereszt árnyéka pontosan megjelölte a kincses sziget helyét a térképen. Elolvasta a hajónaplót, majd megkérte Rio-t vigye át a szigetre.

 

A londoni metró

 

Időközben Nico egy elhagyatott metrómegállóban találta magát. A csoki automatából a hajtűje segítségével kipiszkálta a beragadt pénzérmét, majd ennek segítségével megmérte a súlyát. Először az áldozati tőrrel megpróbálta felfeszíteni a faliszekrényt, de nem járt sikerrel. Észrevette azonban, hogy a szekrényt belűről kis kallantyú tartja zárva. A résen át bedugta az automatától kapott kártyát, majd kinyitotta a szekrényt. Megállította a metrószerelvényt, majd elindult a dokkok felé.

 

Zombi sziget

 

A zombi sziget egy kietlen részén értek partot. A meredek sziklafal első nekifutásra megmászhatatlannak tűnt, de végül észrevett rajta egy kis kitüremkedést. Elkérte Rio-tól a halászhálóját, majd annak segítségével felkapaszkodott a sziklafal tetejére. Az erdőben először alaposan eltévedt, de amikor jobban kiismerte magát, rájött nem is olyan bonyolult a tájékozódást. Felfedezte, hogy több kijárat is nyílik ugyanarról a helyszínről, csak meg kell találnia az igazit. Letépett egy darab bambusz rudat, de mivel túl hosszúnak találta, bedugta az ismeretlen ragadozó odújába. Visszasétált a sziklafalhoz, majd elindult a másik irányba. Itt szerencsére már nem volt olyan sűrű az erdő, viszont egy megvadult varacskos disznó állta el az útját. Nem esett kétségbe. A mérgezett dartot behelyezte a bambuszcsőbe, célzott és lőtt. A méreg már jócskán vesztett az erejéből, de bőven elég volt ahhoz, hogy elkergesse a malacot. A szomszédos tisztáson végre megtalálta azt, amit keresett. Az oszlop tövéről leszedte a liánokat, majd a liánhoz fűzte a hálót. Beletette a mérnöktől megszerzett jelzőt, majd az egészet feldobta az oszlop tetejére.

Visszatért a mocsárba, s megkereste a kijáratot a sziget legmagasabb pontjára. Ott felállította a teleszkópot, majd megkereste a csillogó jelzőt a szigeten. Ott kellett lennie a kincsnek valahol a sziklák között. Elindult lefelé a szikla jobb oldalán.

 

A londoni kikötő

 

Nico végre felfedezte a rosszfiúk fő rejtekhelyét. Óvatosan megközelítette a hajót, mindig ügyelve arra, hogy rejtve maradjon a kíváncsi szemek elől. Megvárta míg az ügyeletes őr elhalad előtte, majd gyorsan felmászott a hajó tetejére. Ismét várt egy kicsit, majd kinyitotta az alatta lévő ajtót. Az őr azonnal gyanút fogott, majd nekiállt átvizsgálni a kabint. Több se kellett Niconak. Lemászott a létrán, majd a gyanútlan őrre zárta az ajtót. A biztonság kedvéért még a seprű nyelével is kitámasztotta az ajtót. Belesett a kajütablakon, s megdöbbenve látta, hogy az egyik bandita hidegvérrel lelőtte a szerencsétlen professzort. Kihasználta a gyilkos távozását, s besurrant a kabinba. Elvette a követ a halottól, majd távozni akart. Nem volt szerencséje. Karzak hátulról meglepte, s egy hurokkal fojtogatni kezdte. Még szerencse, hogy kéznél volt az áldozati tőr, azt vágta a gyilkos combjába.

 

Zombi sziget (forgatás)

 

George legnagyobb meglepetésére egy komplett forgatócsoportot talált lenn a parton. Rengeteg sztár dolgozott a forgatáson, akik meglehetősen nehezen viselték a viszontagságokat. Az ifjú tini sztár kaszkadőr nélkül nem mozdult egy tapodtat sem. Mindenkit kikérdezett, majd a piknikasztalról felvette a színészek ebédjét: a kővé száradt zsemlét, a palacsintát és a szirupot. Jó alaposan megöntözte a ragadós lével a palacsintát, majd megkínálta vele a kaszkadőrt. Az édes illat teljesen körbevette a színészt. Megvizsgálta a közeli bokrot, s észrevette, hogy egy egész raj lódarázs rejtőzik annak mélyén. A kaszkadőrjelenet megkezdése után két kőkemény zsemlét hajított a bokorba, majd elégedetten szemlélte, ahogy a felbőszült darazsak üldözőbe veszik a szegény kaszkadőr. A jelenet tökéletesen sikerült, végre elmehettek a következő forgatási helyszínre. A parton a rendező nem talált megfelelő helyszínt a kincses barlang jelenethez. George felhívta a figyelmét a sziklafalban rejtőző kis lyukra, ami szerinte tökéletes helyszín. Már csak a kaszkadőr hiányzott, mivel az eredeti darázscsípések tucatjait kapta az előző jelenetben. George önként jelentkezett a feladatra, s azt javasolta, hogy az egész felvételt az operatőr kézi kamerájával vegyék fel. A sziklafal tetején végre megtalálta azt, amit keresett, a sas követ.

 

Piramis

 

Nico Londonból azonnal az öreg sámán falujába sietett. Ott azonban megdöbbentő látvány fogadta. Az egész falut felgyújtották. Időközben megérkezett a törpe indián is, akitől megtudta, hogy George-ot is elrabolták. Az öreg sámán kunyhójában megtalálta a kojot követ, de olyan forró volt, hogy csak akkor bírta felvenni, amikor egy egész hordó vizet ráöntöttek. A piramisnál megvizsgálta az emelvényt, majd megkérte a törpét, hogy másszon fel a tetejére, s dobja le a kötelet. A keréknél rögzítette a kötelet, már csak a motort kellett valahogy működésre bírnia. Felvette a generátorból a csövet, majd elvágta az üzemanyag vezetéket. A csővel felfogott valamennyit a benzinből, majd beletöltötte a felvonó motorjának üzemanyagtartályába. Beindította a gépezetet, majd elmagyarázta Titicoponak, hogy kell működtetni. A piramis tetején George-ot kikötözték az áldozati oltárhoz, úgy tűnt ő lesz a főszereplő az áldozati szertartáson. Szép csendben felvette a töltényövet a ládák tetejéről, majd angolosan távozott. Az őröknek azt a mesét adta be, hogy ő a kapitány szeretője, majd felvette a lépcső mellett álló fáklyát. (Vigyázat itt egy bug lehetséges. Amennyiben nem a megfelelő sorrendben dolgozunk, pl. előbb vágjuk el a benzinvezetéket, nem tudjuk felvenni a fáklyát, s örökre elakadunk a játékban.) Miután a törpe meggyújtotta, beledobta a benzintócsába. Az egészet megspékelte egy kis lőszerrel, majd várta a hatást. Pablo távozása után rávette a kapitányt, hogy dobja el a fegyvert, majd a tőr segítségével kiszabadította a barátját. A benti teremben találtak két egyforma kapcsolót. Egyszerre kellett őket meghúzni, hogy kinyíljon a csapóajtó. Nico-nak újabb feladványt kellett megoldania. A teremben talált két hatalmas kereket, néhány csempedarabot festet jelekkel, s egy ajtót, melyen négy kerámia volt látható. Sokáig gondolkodott a megoldáson, de végre rájött. Az ajtón lévő kerámiák ábráját megtalálta középső kerámiagyűjteményben, igaz két különbözőn. Ha a két ábrát egymásra illesztette, akkor kapta meg az ajtón lévő összetett ábrát. A kerekeken is látott ábrákat. Úgy kellett megforgatnia a kerekeket, hogy az egymáshoz legközelebb eső részein (3 óra, illetve 9 óra) látható ábrák megegyezzenek a középső kerámiagyűjtemény egyik darabjával. Ilyenkor be tudta nyomni az adott kerámiát. Megkereste a második kerámiát, s ahhoz is beállította a kereket. A két középső kerámia benyomása után, már az ajtón is meg tudta mozdítani a megfelelőt. Amint megnyomta a négy kerámiát kinyílt a titkos ajtó. George sem kerülhette el a maga feladványát. Felvette a falról a fáklyát, majd megkérte a törpét gyújtsa meg neki. A falon talált egy rejtett kapcsolót, amit azonnal meg is húzott. A teremben ahol landolt, egyetlen kapcsoló volt, amit azonnal meg is húzott. Átment a bal oldali szobába, s ott meghúzta a hozzá legközelebb eső, jobb oldali kapcsolót. Kiment s folyosóra, s ott is meghúzta a kapcsolókat, először a bal oldalit, majd a jobbot. Kinyílt az ajtó, s abban a teremben találta magát, ahová megérkezett. Elégedetten vette észre, hogy időközben kinyílt egy újabb lépcsőlejáró. Újabb fáklyát gyújtott, s elindult az ismeretlenbe. Néhány újabb lépcső és kapcsoló után végre elért a céljához. A szertartás megkezdését már nem tudták megakadályozni, de a három kő együttes ereje visszaűzte a gonosz istent börtönébe.

 
EXTRÁK
 
Zene
 
TV
 
Linkek
 
Névnapköszöntő
 
Számláló
Indulás: 2006-03-21
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Szavazás
Lezárt szavazások
 
Óra
 
Naptár
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
Háttérzene
 
MetaMorpho
metamorpho_logo
MetaMorpho
fordítóprogram
morphologic_logo
 
Honfoglaló
 
Nagyon szuper kvízjáték, melyben az a célunk, hogy a legtöbb pontot érjük el. MO., vagy Európa térképén történő "Honfoglalás". Helyes válaszok ellenében lefoglalhatsz, vagy támadhatsz megyét. Próbáld ki, érdemes. Kapsz aranytallérokat is, melyekkel teljesen ingyen licitálhatsz értékes nyereményekre!
 

Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!