ÉRDEKESSÉGEK PORTÁL
Menü
 
Játék
 
Humor
 
Weblapkészítés
 
Kapcsolat
 
Szavazás
Miből legyen több az oldalon?

Média
Letöltések
Játleírás, stb...
Tertmészet (és e feletti :))
Könyv
TV
Humor
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Google
Google
 
Hirdetések
 
 
Érdekesség
Olvasd el a szöveget, folyamatosan, meglepődsz, milyen könnyű!
 
Egy anlgaii etegyem ktuasátai szenirt nem szimát melyin serenrodbn vnanak a bteuk egy szbóan, az etegyeln ftonos dloog, hogy az eslo és az ultosó bteuk a hölyeükn lneegyek. A tböbi bteu lheet tljees össze-vabisszásagn, mgiés porbléma nlkéül oalvsahtó a szveög. Eennk oka, hogy nem ovalusnk el mniedn bteut mgaát, hneam a szót eszgébéen.
 
 
Végigjátszások
Végigjátszások : Broken Sword: The Circle of Blood

Broken Sword: The Circle of Blood


Párizs

 

A robbanás után vegyük fel a törmelék alatt lévő újságot, majd menjünk be a bisztróba. Az öregen nem tudunk már segíteni, de a pincérnő túlélte a merényletet. Kérdezzük ki a tettesről, majd diktáljunk bele egy deci konyakot. Kövessük a bohócot a mellékutcába. A kukákat átvizsgálva rájövünk, hogy csak a csatorna felé menekülhetett. A fedelet puszta kézzel nem tudjuk leemelni, szükségünk lesz valamilyen célszerszámra. Induljunk el a másik irányba, ekkor érkezik meg a rendőrség. Russo felügyelőt bízzák meg az ügy kivizsgálásával. A kihallgatás után megkapjuk a névjegykártyáját, s szabadon távozhatunk. A teraszon találkozunk Nicoval, a csinos riporterlánnyal. Kérdezzük ki alaposan, majd kérjük el a telefonszámát. Keressük meg a munkást, majd adjuk oda neki a mai újságot. Az öreg szereti a lóversenyt, ezért nem tud ellenállni a lap szélére felírt tippnek. Használjuk ki a távollétét, s emeljük el a szerszámosládából a csatornafedelet nyitó kulcsot. Másszunk le a csatornába, majd vegyük fel a merénylő által eldobált bizonyítékokat (bohócorr, zsebkendő, ruhafoszlány). Másszunk ki a kijáratunk, majd csapjuk be a háborús veteránt, mutassuk meg neki a felügyelő névjegyét, s kérdezzük ki. Látogassuk el a rendőrőrsre, hívjuk fel a riporternőt. Őt is érdekli az ügy, ezért meghív a lakására. Az öreg virágárus elárulja a trükköt, amivel bejuthatunk a házba. Nico felismeri a ruhafoszlányt és a bohócorr alaposabb átvizsgálása után megtudjuk honnan is kölcsönözték ki a ruhát. A lány időközben előhívta a robbanás helyszínén készített fényképet a tettesről. A furcsa, félhold alakú tetoválás jellegzetes ismertetőjel. Utazzunk el a jelmezkölcsönzőhöz, s mutassuk meg neki a képet és a ruhadarabot. A bolt vezetője azonnal felismerte a merénylőt, Khan-nak hívják, s a bohócruha mellett a pixie jelmezt is kikölcsönözte. Hívjuk fel a szabót, s szorongassuk meg kicsit. Amint kiejtjük Khan nevét megijed, s félelmében elmondja, hogy az Ubu hotelben szállt meg a gazfickó.

Khan nevű vendég viszont nincs a szálloda a vendégkönyvben. A 22-es szoba vendége, Moerlin nagyon gyanús. Próbáljuk meg kivenni a 21-es szobát, de a recepciós nagyon elutasítóan viselkedik. Nincs más hátra, segítséget kell kérnünk. Szólítsuk meg a zongorázó hölgyet, s vegyük rá, hogy terelje el a pultos figyelmét. Lopjuk el a kulcsot, s menjünk fel az emeletre. A kulcsunk a jobboldali első ajtót nyitja. Másszunk ki az ablakon, majd araszoljunk át a párkányon a másik szobába. Vizsgáljuk át a szekrényt, majd amikor észrevesszük, hogy visszatért a szoba gazdája, bújjunk el a ruhák között. Szerencsénk volt, mivel nem vett észre. Várjuk meg míg távozik, majd kutassuk át az ágyon heverő ruhadarabot. Találunk benne egy névjegykártyát, s egy doboz gyufát. A névjegykártya és az angol vénkisasszony segítségével megszerezhetjük a középkori tekercset. Egyelőre ne menjünk ki a szállodából, mivel az ajtó előtt álló gengszterek mindenkit átkutatnak, s ha megtalálják nálunk, akkor este már a halakkal vacsorázunk. Menjünk fel ismét a szobánkba, majd másszunk ki az ablakon. Amint kiértünk, dobjuk le a tekercset a mellékutcába. Most már bátran kimehetünk, hisz nincs nálunk semmi lényeges. Szedjük fel a tekercset, majd vigyük el a lányhoz. Vizsgáljuk meg alaposan. Mivel a jelenlegi tudásunkat jócskán meghaladja a tekercs tartalma, ezért segítséget kell szereznünk. Szerencsére Nico ismer egy tudóst, aki ebben a témában elismert szaktekintélynek számít. Látogassuk meg a múzeumot, s nézzünk alaposan körül. Az üvegbúra mögött álló háromlábú faállvány kísértetiesen hasonlít a tekercsen található ábrával.

 

 

Írország

 

Az állványt Írország egyik eldugott kis falujában találták meg, ezért oda kell repülnünk. Kérdezzük ki a kocsma előtt lebzselő suhancot, majd lépjünk be a fogadóba. Nyomjunk le néhány sört, majd ismerkedjünk meg a helybéliekkel. Várjuk meg, míg a közelebbi inni kezd, s ekkor szedjük ki a könyöke alól a törölközőt. Hallgassuk meg a helyi kastélyról szóló kísértethistóriákat. Az öreg a sarokban időnként elővesz a zsebéből egy drótdarabot, ezt vegyük el tőle. Bizonyítsuk rá a terem közepén ülő fiatalemberre, hogy az ásatáson dolgozott (közben ki kell mennünk a suhanchoz újabb információért). A fiú nem bírja idegekkel, s bevallja, hogy a professzor rábízott egy aprócska csomagot. Átadni viszont nem hajlandó, s elrohan. Vesztére. A piros Ferrari pont telibe kapja. Az ütközésben leszakad az elektromos berendezést védő doboz fedele, s a fiú elejti féltve őrzött csomagját. Piszkáljuk meg az elektromos kapcsolót. Kérjünk még egy sört, majd s háborodjunk fel, amikor a kocsmáros nem tud adni. Nyugodjunk le, majd mutassuk meg neki a névjegykártyánkat (vagyis azt, amit a hotelszobában loptunk). A fogadós megnyugszik, hiszen azt hiszi képzett műszerésszel van dolga. A pincébe egyelőre nem mer leengedni. Előbb bizonyítanunk kell. A dróttal patkoljuk meg a pohármosogató villásdugóját. Az eredményt látva a kocsmáros minden gyanúja elszáll, s leenged pincébe. Húzzuk meg az ott talált kapcsolót, majd menjünk ki az ivó elé. Emeljük fel a csapóajtó rácsát, így legalább látni is fogunk valamit a pincébe, Vegyük fel a sarokban csillogó gyémántot, majd a kiránduljunk fel a kastélyba. A szénabálákon üldögélő farmar a balesetet szenvedett fiú nagybácsikája. Győzzük meg, arról, hogy ilyen válságos helyzetben a sérült mellett a helye. Ajánljuk fel, hogy a távolléte alatt vigyázunk a szénakazalra. Amint befordult a sarkon másszunk fel a kazal tetejére, majd rakjuk be a kulcsunkat a fal repedésébe. Másszunk be a kastélyba, majd ismerkedjünk meg a rémmel, vagyis egy bakkecskével. Közeledjünk felé barátságosan, de ne lepődjünk meg ha felöklel. Ne sértődjünk meg, inkább fussunk el az etető másik oldalára (kétszer klikkeljünk az ekevasra). A kötél belegabalyodik a vasba, s máris szabad az út lefelé. A pincében döntsük el az ajtó előtt álló oszlopot, majd emeljük fel ismét. Töltsük ki az oszlop által hagyott lenyomatot az asztalon talált gipszporral. Szaladjunk vissza a kocsma sörös pincéjébe, majd áztassuk be a törölközőt a csap alatt. Igyekezzünk vissza az ásatásra, majd csavarjuk ki a maradék vizet a gipszre. A gipsznyomatot tegyük bele az ajtó melletti résbe, s máris bemehetünk. A rejtekajtó mögötti szobában a rejtvény újabb darabkájával lettünk gazdagabbak.

 

 

Párizs

 

Párizsban látogassunk el a rendőrőrsre, majd faggassuk ki az őrmestert. Tőle tudjuk meg, hogy az általunk keresett ember kórházban fekszik. Induljunk el a megadott címre, majd kérdezzük ki a recepciós nővért. Sajnos a beteget tilos látogatni, csak a közeli hozzátartozók juthatnak be hozzá. Mutassuk fel ismét a műszerész kártyánkat, erre már az ő szíve is megenyhül. Beljebb a folyosón az öreg takarító épp a kedvenc masináját dédelgeti. A háta mögött osonjunk keresztül az átjárón, majd húzzuk ki a takarítógépet a konnektorból. Várjuk meg, míg az öreg átmegy a másik oldalra. Használjuk ki a lehetőséget, nyissuk ki az ajtót, s kapjuk magunkra az orvosi köpenyt. Sétáljunk vissza a recepcióra, majd vegyük a szárnyaink alá az ifjú medikust. Látogassuk meg a hátsó kórtermet, majd ejtsük meg a nagyvizitet. Az egyik beteg nincs megelégedve a vérnyomásmérő képességünkkel. Adjuk oda a gyakornoknak a készüléket, majd látogassuk meg a zárt szobában emberünket. Sok mindent nem tudunk belőle kiszedni, de azt azért kiköhögte, hogy aznap éjjel betörés lesz a múzeumban. Az álorvos sajnos megszakította a társalgást, s kiparancsolt minket a szobából. Megölte a szerencsétlent, majd az ablakon keresztül távozott.

Nico ismét felhívja a figyelmünket Andre-ra, az ifjú tudósra. Látogassuk meg a múzeumban, majd kérdezzük ki jó alaposan. Várjuk meg, míg az őr ismét megcsodálja a búra alatt lévő állványt, ekkor észrevétlenül kinyithatjuk a bal oldali ablakot. Várjunk míg az őr odasétál, majd gyorsan bújjunk el a szarkofágban. Várjuk meg a zárórát és a két banditát. Másszunk ki a koporsóból, majd gyorsan bújjunk el a totemoszlop mögött. Döntsük le az oszlopot, a többi már magától megy. Kiderül, hogy az álruhás tolvaj Nico volt, aki ügyesen elcsente az állványt.

 

 

Spanyolország

 

Térjünk vissza a bűntett színhelyére, majd irány a napfényes Spanyolország. Az ősi nemesi család utolsó sarjához nem könnyű bejutni. Lopez, a kertész roppant barátságtalanul fogad, esze ágában sincs beengedni a házba. Kövessük a locsolócsövet a csapig, majd használjuk rajta a vérnyomásmérőt. Amint megszűnik a víznyomás Lopez kénytelen bemenni a házba, hogy kiderítse hol a hiba. Menjünk utána, s mutassuk meg magunkat a kutyáknak a hátsó kijáratnál. Bújjunk be a páncél mögé, majd várjuk meg, míg a kertész kimegy. Surranjunk fel az emeletre, s győzzük meg az öreg hölgyet, hogy fogadjon minket. A beszélgetés eredményeképpen engedélyt kapunk, hogy meglátogassuk az öreg kriptát, ahol az ősök maradványai nyugszanak. Az oltár alatt megtaláljuk a sakkrejtvényt, ennek a megoldásához viszont szükség lesz némi sakktudásra. (adjunk sakk-mattot a vörös játékosnak). A feladvány megoldása kinyílik egy titkos rekesz, s máris gazdagabbak lettünk egy ősrégi serleggel.

 

 

Párizs

 

Emlékszünk még a feliratra, melyet Írországban találtunk az ásatáson. Ez a hely Párizsban található, a gond csak az, hogy a vesztőhelyet már rég lebontották. A turisták szájtátva bámulják a labdazsonglőrt, s igencsak szánakozva nézik a harmatgyenge próbálkozásunkat. Kérdezzük meg a sziesztázó rendőrt, mi a véleménye. Szerinte egy ügyetlen bohóc zsonglőrnek sokkal nagyobb sikere lenne ennél a közönségnél. Rakjuk fel tehát a bohócorrot, majd bénázzunk egy sort a labdákkal. A siker frenetikus, az akrobata duzzogva, a rendőr unatkozva távozik. Most már senki sem látja, amint a célszerszámunkkal felemeljük a csatornafedelet, s alászállunk a mélybe. Kocogtassuk meg a csatorna falát a kulccsal, majd a csörlő és a lánc segítségével tépjük ki az ajtót a helyéről. Hallgassuk ki az újtemplomosok titkos gyűlését, majd mikor távoztak nézzünk szét az oltár körül. Tegyük a kőtömb tetejére az állványt, majd helyezzük rá a gyémántot. A beszűrődő fény megmutatja utazásunk következő állomását Szíriában.

 

 

Szíria

 

A falu főterén ismerkedjünk meg az őslakosokkal és az amerikai turistákkal. Mutassuk meg a szőnyegárusnak az orgyilkos zsebéből elcsent gyufásdobozt, majd térjünk be a szállodába. Ismerkedjünk meg Utharral, a taxisofőrrel és a hotel néma igazgatójával. Próbálkozzunk meg bejutni a mosdóba, de a WC kefe sajnálatos eltűnése miatt az ajtó zárva maradt. Nézzük meg alaposan mivel is dolgozik a kebab árus (jobb gomb, amikor a nagyító megjelenik a pulton). Kérjük az arab kisfiú segítségét. Nejo készségesen segít, minek következtében majdnem megkéselt az árus. A nagy futás után térjünk vissza a kereskedő palántához, s bartelezzünk egyet. Ő átadja a kefét, mi pedig a zsonglőr labdáját. Adjuk vissza kefét az igazgatónak, akitől cserébe megkapjuk a mellékhelyiség kulcsát. A kulccsal nyissuk ki a törölköző tartót, majd emeljük el a benne található rongydarabot. Térjünk vissza a standhoz, ahol a kisfiú elragadtatva játszik az új szerzeményével. Simogassuk meg a macskát, mire az ijedtében felugrik a polcra. Csengessünk egyet, mire kijön a tulajdonos. A labda megpattan az ajtón, megijeszti a macskát, mire az leveri a gipsz szobrot. Vegyük fel a porból, s töröljük át az alapozós zsebkendővel. Így már tisztára úgy néz ki, mint egy antik darab egyenesen Rómából.

50 dollárért el is adhatjuk a dagadt amerikai turistának. Kössünk üzletet Utharral is. A pénzért cserébe hajlandó elvinni a környéken található egyetlen nevezetességhez. Igen ám, de az öreg tragacsa éppen most döglött be. Adjuk oda neki a mosdóból elemelt törölközőt. Most már semmi akadálya egy kis kirándulásnak. Másszunk fel a barlanghoz, majd törjük le a faágat. Kössük rá a maradék törölközőt, majd a rögtönzött kötélen ereszkedjünk le a barlang bejáratához. Keressük meg a sziklában a titkos nyitószerkezetet, majd lépjünk be a barlangba. A neo templomosok ügynöke nem volt szerencsés, beszorult a barlangba... akárcsak mi. Kutassuk át a tetemet, majd vizsgáljuk meg jó alaposan a fali szobrokat. Kis idő múlva megérkezik a felmentő sereg, a bérgyilkos személyében. Válaszoljunk becsületesen a kérdéseire, s válasszuk a férfias halált. A kézfogás előtt rejtsük el a tenyerünkben a sokkolót, majd a pillanatnyi figyelmetlenségét kihasználva ugorjunk le a szikláról a teherautóra. Ez meglehetősen meleg helyzet volt.

 

 

Párizs

 

Látogassuk meg a templomot a vesztőhely terén. Kérjük meg a papot, hogy tisztítsa meg a serlegünket. Helyezzük a lencsét a szobor kezében tartott tekercsbe, majd vizsgáljuk meg rajta keresztül az üvegablakot. Hasonlítsuk össze a serlegen talált címert a falba temetett keresztes lovag páncélzatával. Végre megtaláltuk az elveszett spanyol nemes maradványait. Ugorjunk be a múzeumba, s beszéljünk Andrénak a barlangban talált szobrokról. Kiderült, hogy itt Párizsban is feltártak már hasonló szobrot. Nézzünk be erre az ásatásra is. A bejárat előtt posztoló őrszem nem sok hajlandóságot mutat arra, hogy beengedjen. Kérjük el a mosdó kulcsát, majd az ott talált szappanba készítsünk lenyomatot. Szórjuk tele a mélyedést gipszporral, majd nedvesítsük be a csap alatt. Kulcsunk már van, a gond csak az, hogy még egy vakegér is azonnal észreveszi a cserét. Adjuk vissza az eredeti kulcsot az őrnek, majd sétáljunk ártatlanul a kinti festékes vödörhöz, s próbáljuk meg belemártani a kulcsot. A munkás persze elhajt minket, de ne csüggedjünk. Térjünk vissza az alagsorba, s hívjuk fel Nico-t. Az ő dolga lesz szóval tartani a festőt, amíg mi befestjük a kulcsot. A trükk tökéletesen bevált, most már csak az a gond, hogy tapintásra is meg lehet különböztetni egymástól a kulcsokat. Tekerjük le a fűtést, mire az őr felveszi a szolgálati kesztyűjét. Kérjük el ismételten a mosdó kulcsát, majd bent cseréljük ki a két kulcsot. Adjuk vissza a másolatot az őrnek, majd hívjuk fel ismét Nico-t. Az újabb csel fényes sikert arat, míg az őr és a festő egymást szidják, mi simán besétálhatunk a lezárt ásatásra. A szobor előtt tegyük le serleget, s vizsgáljuk meg a fémen megjelenő tükörképet.

 

 

Spanyolország

 

Vigyük vissza a serleget, majd kérjük ismét az öreg dáma segítségét. A bibliai utalások megértéséhez szükségünk lesz egy Bibliára. A mauzóleumban találunk is egyet, a segítségével számos utalást kapunk. Zárjuk be a rúddal a felső ablakot, majd tegyük a zsebkendőt a bot végére. Gyújtsuk meg a gyertyával, majd az égő ronggyal gyújtsuk meg a boltívről lelógó hatalmas gyertyát. Várjuk meg, míg a kőkulcs előkerül, majd kérjünk engedélyt a hölgytől, hogy átkutathassuk a kertet. Az öreg kút felkutatásához mindenekelőtt szükségünk lesz egy varázsbotra. A ház melletti fán (ott ahol a locsolócső található) találunk is megfelelőt. Hosszas keresgélés után megtaláljuk az öreg kutat. Ereszkedjünk le az aljára, majd próbáljuk meg kinyitni az oroszlános ajtót. Azonnal ugorjunk el az útból, majd a földszinti falról leemelt tükör és a beszűrődő fény együttes felhasználásával vizsgáljuk meg a sötétségbe burkolódzott ajtót. Hamarosan meg is találjuk a zárszerkezetet, melybe tökéletesen beleillik a gyertyában elrejtett kőkulcs. Hátborzongató látvány fogadott minket a rejtekhelyen, itt haltak meg az eltűnt gyerekek.

 

 

Skócia

 

A vonaton szellőztessük ki a fejünket kissé, majd induljunk el Nico után. Győzzük meg a futball rajongókat, hogy segítsenek, majd másszunk ki a vonat tetejére. Másszunk be a nyitott tehervagonba, majd egy jól időzített vészfékmeghúzással mentsük meg az életünket. Szabadítsuk ki Nicot, majd ugorjunk le a vonatról. Látogassuk meg a templomot, majd kutassuk át a szemetet. A halom legalján találunk egy apró fogaskereket, ami pont beleillik az ajtó mellett álló oroszlán szemébe. Törjük le a kart, majd emeljük ki az újabb fogaskereket. Ezt tegyük az oroszlán másik szemébe, majd a kart a szájába. Nyissuk ki az ajtót, majd lessük meg a szekta titkos összejövetelét. Innentől kezdve felgyorsulnak az események. Az életben maradt banditát csak úgy tudjuk leszerelni, ha a falon égő fáklyát a puskaporba dobjuk. A robbanás az egész templomot összedöntötte, még szerencse, hogy időben ki tudtunk szaladni.

 
EXTRÁK
 
Zene
 
TV
 
Linkek
 
Névnapköszöntő
 
Számláló
Indulás: 2006-03-21
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Szavazás
Lezárt szavazások
 
Óra
 
Naptár
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
Háttérzene
 
MetaMorpho
metamorpho_logo
MetaMorpho
fordítóprogram
morphologic_logo
 
Honfoglaló
 
Nagyon szuper kvízjáték, melyben az a célunk, hogy a legtöbb pontot érjük el. MO., vagy Európa térképén történő "Honfoglalás". Helyes válaszok ellenében lefoglalhatsz, vagy támadhatsz megyét. Próbáld ki, érdemes. Kapsz aranytallérokat is, melyekkel teljesen ingyen licitálhatsz értékes nyereményekre!
 

Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!