ÉRDEKESSÉGEK PORTÁL
Menü
 
Játék
 
Humor
 
Weblapkészítés
 
Kapcsolat
 
Szavazás
Miből legyen több az oldalon?

Média
Letöltések
Játleírás, stb...
Tertmészet (és e feletti :))
Könyv
TV
Humor
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Google
Google
 
Hirdetések
 
 
Érdekesség
Olvasd el a szöveget, folyamatosan, meglepődsz, milyen könnyű!
 
Egy anlgaii etegyem ktuasátai szenirt nem szimát melyin serenrodbn vnanak a bteuk egy szbóan, az etegyeln ftonos dloog, hogy az eslo és az ultosó bteuk a hölyeükn lneegyek. A tböbi bteu lheet tljees össze-vabisszásagn, mgiés porbléma nlkéül oalvsahtó a szveög. Eennk oka, hogy nem ovalusnk el mniedn bteut mgaát, hneam a szót eszgébéen.
 
 
Végigjátszások
Végigjátszások : Star Wars: Rogue Squadron

Star Wars: Rogue Squadron


Ez az elsõ küldetés, de már ez is meg tudja izzasztani az embert, fõként akkor, ha aranyérmet szeretne elérni. Ezen a pályán az idõ lesz a legnagyobb ellenségünk, csak három perc áll a rendelkezésünkre. Azonnal szedjük le a kutászdroidokat szemben, majd forduljunk meg. Ott találjuk a második csoportot, õket se hagyjuk érintetlenül. Észak-nyugaton (a hegyvonulat mellett) találunk négy rohamosztagost, ezeket is le kell szednünk annak érdekében, hogy megkapjuk az aranyérmet. Intézzük el az összes droidot a környéken, s vigyázzunk arra, hogy ne legyen idejük megsemmisíteni egyetlen épületet sem. Amint végeztünk velük, repüljünk a városba, amit már javában bombáznak a birodalmiak. Gyorsan intézzük el a bombázókat. Amennyiben jól csináltuk a dolgunkat, megkapjuk az aranyérmet.<!--[if !supportLineBreakNewLine]-->
<!--[endif]-->

Mission 2: Randezvous on Barkhesh:
----------------------------------
Egy szövetséges konvojt kell átkísérnünk a birodalmiaktól hemzsegõ területen. Az aranyért az összes szállítóhajónak épségben kell maradnia, ami nem könnyû feladat. Intézzük el az utunkba kerülõ droidokat, majd tisztítsuk meg a terepet a konvoj elott. Néhány AT-ST rejtõzködik a hegyek között, intézzük el õket minél elõbb. A hegygerincen találunk még néhány lézertornyot, ezeket is romboljuk le. Az igazi veszedelmet a két TIE Bomber jelenti, õket sürgõsen le kell lõnünk. Kövessük a konvojt, majd lõjük ki az újabb Chicken Walkereket. Kövessük a jármûveket, s vegyük észre az újabb bombázókat. Kapjuk le õket, majd repüljünk egyenesen a birodalmi torlaszhoz. Kapjuk el a kis lépegetõt, s robbantsuk fel a torpedókkal a lézertornyot. Támadjuk meg a rohamosztagosokat is, elég sok birodalmit kell hidegre tennünk az aranyért. Amennyiben az összes hajót megmentettük és elég rohamosztagost lelottünk miénk a gyõzelem.

Mission 3: Search for the Nonnah:
---------------------------------
A Lázadók egyik hajója lezuhant. Meg kell keresnünk, majd fedezetet kell nyújtanunk a hamarosan megérkezõ siklónak. Lõjünk ki néhány probe droidot, majd útközben szedjünk le vadászokat. Körözzünk a lezuhant ûrhajó felett, majd várjuk meg, míg megérkezik a birodalmi szállítóhajó. Lelõni sajnos nem tudjuk, de a találatipontosságunkon sokat javíthatunk, ha tûz alá vesszük. Koncentráljuk a lézertüzet a Chicken Walkerre, majd a tankokra. Hamarosan megérkeznek a bombázók, ezeket gyorsan el kell intéznünk, különben felrobbantják a lázadó siklót. A rakodás befejeztével a shuttle felszáll, s elindul a felszállási pont felé. Álljunk be mögé, majd szedjük le a birodalmi vadászokat. Nem könnyû ez a rész, rendszerint engem lelottek, de ez lehetõvé tette a siklónak, hogy elmenekülhessen. Idõnk, mint a tenger, az aranyért viszont elég sok vadászt le kell lõnünk.

Mission 4: Defection at Corellia:
---------------------------------
Egy birodalmi tiszt, Cryx Madine át kíván állni a lázadók oldalára. Biztosítanunk kell a védelmét, bármi áron. Nagyon kevés az idõnk, tehát nem hibázhatunk. Kapjuk el a droidokat, majd száguldjunk vissza a város fölé bombázókra vadászni. Gyorsan lõjük le õket, majd repüljünk a város másik végébe. Ott bombázók már javában támadják a fõépületet. Tisztítsuk meg a terepet, majd a part mentén repüljünk a lépegetõ felé. Útközben lõjük le az álló hajókat, majd menet közben intézzük el a partra szálló rohamosztagosokat. Ne forduljunk vissza,annyiidõnk nincs. Keressük meg a lépegetõt, majd a szigonyágyúval intézzük el. (repüljünk egészen közel a lábához, majd kapcsoljuk be a másodlagos fegyvert). Három kör után felbukik, ekkor nyugodtan szétlõhetõ. Igyekezzünk szûk köröket leírni, mivel könnyedén elveszíthetjük a kábelt. Ezután két újabb bombázó jelenik meg, ezeket se felejtsük el, különben ugrott az aranyérmünk. Idõközben megérkezik az utánpótlás, õk már egyenesen a fõépület ellen vonulnak. Két AT-ST és egy AT-AT támad az épületre, tehát nincs sok idõnk. Elõször intézzük el a kicsiket, majd kapjuk el a nagyot. Hamarosan megérkezik a lázadó sikló, hogy felvegye a birodalmi tisztet. Hat TIE vadász támadja meg, mindenféleképpen meg kell védenünk. A landolás után marad még némi idõnk, ideje, hogy felszedjük az aranyhoz nélkülözhetetlen advanced proton torpedókat. Ezt a középsõ városban találjuk meg, a házak között. A házak között nem tudunk manõverezni, felûrõl érdemes lecsapni rá. Amennyiben marad még egy kis idõnk vadásszuk le a megmaradt rohamosztagosokat.

Mission 5: Liberation at Gerrard V:
-----------------------------------
Az indulás után azonnal szedjük le a két elottünk lévõ lézertornyot, majd emelkedjünk fel. Ott keressük meg a felhõkarcolók tetejére telepített turbólézereket, majd hallgattassuk el õket. Ezután keressük meg a legközelebbi rakétatornyot (a szurdok bal oldalán), majd lõjük szét. Ezek a legveszélyesebbek, mivel gyorsan leszedik a megvédendõ Y-wingeket. Forduljunk jobbra, majd intézzük el a másik két rakétatornyot is. Intézzük el a maradék két lézerágyút, s robbantsuk fel a négy AT-PT-t is. Repüljünk keresztül a szurdokon (két újabb AT-PT), majd támadjuk meg a hegy mögötti rakétatornyot. Három továbbit missile tower keseríti meg az életünket, de ha gyorsak vagyunk akkor nem lehet gond. A nagy turbólézerre lõjünk ki három protontorpedót, majd vadásszuk le a megmaradt AT-PT lépegetõket. Igyekezzünk elkapni több Interceptort is, mivel csak így kapjuk meg az aranyérmet. Egyetlen Y-winget sem lõhetnek le.

Mission 6: The Jade Moon:
-------------------------
Vegyük célba az AT-PT-ket, s semmisítsük meg õket még a távolból. A fõ bázist négy lézertorony védi, melyeket már az elsõ menetben le kell szednünk. Lõjük szét a két épületet, majd repüljünk vissza a kiindulási ponthoz (ne felejtsük el, hogy összecsukott szárnyakkal jóval gyorsabban haladhatunk). Útközben lõjük szét a ládákat és az épületeket. A térkép bal oldalán maradva lõjük le a rakétatornyokat. Keressük meg azt a völgyet, melyben az alján egy épület és egy rakétatorony található. Lõjük szét mindkettõt, majd vegyük fel az új pajzsot. Haladjunk tovább az árok mélyén, egészen addig, amíg el nem érjük a pajzsgenerátort. Ne lõjük még szét, elõször intézzük el a tornyokat, a ládákat és az AT-PT-t. Lõjünk ki két torpedót a generátorra, majd kapjuk le az elottünk lévõ négy rakétatornyot. Száguldjunk vissza a fõbázishoz, és intézzük el a négy AT-PT-t. Keressük meg a két bombázót, mielott még esélyük lenne megtámadni a teherkocsikat. Vigyázzunk, mert néhány másodpercen belül megjelenik a harmadik is. A három bombázó lelövése után már csak a vadászok maradtak hátra.

Mission 7: Imperial Construction Yards:
---------------------------------------

Repüljük teljes sebességgel az elsõ radartorony felé. Az elsõ hármat gond nélkül leszedhetjük, a negyediket inkább adjuk át a többieknek, mi koncentráljunk a két utolsóra. Amint végeztünk a radarállomásokkal, forduljunk balra, s keressük meg az AT-AT gyárat. Nehéz lesz eltéveszteni, hiszen rengeteg félig kész lépegetõ áll az udvaron. Két turbólézer és két rakétatorony védi. Az üzemképes walkerekkel ne álljunk le harcolni, maximum a találati arányunkat növelhetjük rajtuk menet közben. Intézzük el a gyárakat, de vigyázzunk, mert az egyikbõl rengeteg rohamosztagos és egy mûködõ AT-ST bújuk elõ. Tegyünk néhány kört, s semmisítsük meg a nagyobb célpontokat, de ne töltsünk el túl sok idõt a katonák hajkurászásával. Térjünk vissza a keresztezõdéshez, majd forduljunk jobbra. Itt tesztelik a TIE vadászokat, a felszállópályán rengeteg állomásozik. Forduljunk néhányat, s szedjünk le, amennyit csak tudunk. A szomszédos felszállópályáról épp akkor startol egy shuttle, mi inkább foglakozzunk az épületekkel és a rakétatoronnyal. Lõjünk szét mindent, majd vegyük fel az advanced bomb bónuszt. Már csak az AT-ST gyárat kell megtalálnunk. Két Chicken walker próbál megállítani útközben, kevés sikerrel. Az idõ nagyon kevés az aranyhoz, ezért gyorsnak és pontosnak kell lennünk. Nagyon sok katonát le kell lõnünk, ha aranyérmet akarunk.


Mission 8: Assault on Kile II:
------------------------------
Nagyon nehéz a küldetés, fõként az idõ rövidsége miatt. A szerencsétlen Y-wing alig vánszorog, bár a bombái remekül beváltak. Elõször szedjük darabokra az ûrközpontot és az épületeit. Minden elágazásnál válasszuk a jobbra vezetõ utat, így el sem téveszthetjük. Útközben lebombázhatunk néhány tornyot és épületet, de nem szabad lelassítani, különben kifutunk az idõbõl. Az ûrközpontban minden épületet meg kell semmisítenünk. A nagyokat bombázzuk le, a kicsiket a lézerágyúkkal intézzük el. Amint végeztünk parancsot kapunk, hogy intézzük el a radartornyokat és a négy parancsnoki épületet. Repüljünk ki a kanyon kijáratán (csak egy van neki). Az elsõ elágazásnál forduljunk jobbra, s kövessük a kanyon vonulatát. Keressük meg a nagy üres tért, majd intézzük el a négy parancsnoki épületet. A negyedikben rengeteg rohamosztagos lapul, érdemes rájuk dobni egy bombát, amíg még gy csoportban vannak. Már csak a radarközponttól és az antennáktól kell megszabadulnunk. Ez az eddigi legnehezebb küldetés. Nagyon ki van számítva az idõ, egy pillanatra sem tévedhetünk el a kanyonok között. Viszont meg lehet csinálni aranyra az Y-winggel is.

Mission 9: Rescue on Kessel:
----------------------------
Meg kell állítanunk a Wedge-t szállító vonatot. Nem szabad megsemmisíteni, csak az ion ágyúnkat szabad használni (másodlagos fegyver). Amennyiben az aranyra utazunk hagyjuk a vonatot, három jármû igyekszik elmenekülni a területrõl. Meglehetõsen közel vannak hozzánk, lõjük szét õket. Robogjunk a vonathoz, majd az ionágyúval bénítsuk meg a felfegyverzett kocsikat. Amint elegendõ kocsit megbénítottunk a vonat lelassul, így lesz elég idõnk mindent lerombolni. Az összes birodalmit meg kell semmisítenünk, beleértve a támadó Interceptort is. Amint végeztünk mindenkivel (ne feledkezzünk meg az antennákról sem),
miénk az aranyérem (feltéve, ha elég gyorsak voltunk).

Mission 10: Prisons of Kessel:
------------------------------
Négy börtönbõl kell megmentenünk a rabokat, de ehhez mindáron meg kell védenünk a birodalmiaktól zsákmányolt szállítóhajónkat. A legjobb taktika az, ha elõre körbejárjuk a börtönöket, s leszedjük a lézertornyait. Ügyeljünk a vadászokra, az Interceptorokra és az AT-ST-kre. Amint leszállt a hajónk az elsõ börtönnél rá kell döbbennünk, hogy erõs pajzs védi az épületeket. Keressük meg a pajzsgenerátort, s gyorsan eresszünk bele két protontorpedót, egyelõre ne foglalkozzunk a többiekkel, az elsõdleges cél a hajó megvédése. Néhány TIE vadász próbálkozik, de õket hamar el lehet intézni. Amint a rabokat kihozták a börtönbõl, a két közeli kaszárnyából négy-négy rohamosztagos özönlik elõ. Lõjük le õket, majd robbantsuk fel az épületet. Azért kell utólag ez megtennünk, mert különben a megölt ellenfelek száma túl kevés lenne. Kísérjük el a hajót a következõ börtönblokkhoz, majd keressük meg a hegyoldalban a magányos bunkert, melyet egy rakétatorony véd.
Robbantsuk fel, majd vegyük fel a seeker missile bónuszt. Innentõl kezdve gyerekjáték a küldetés, arra kell csak vigyáznunk, hogy elegendõ birodalmit nyuvasszunk ki.

Mission 11: Battle above Taloraan:
----------------------------------
A harmadik fejezetben mindent el kell követnünk, hogy megállítsunk egy kapzsi birodalmi kormányzót. Elsõ lépésként a bányavállalatát kell tönkretennünk. Nyolc platformot kell meglátogatnunk, s kell lõnünk a birodalmi jellel ellátott tartályokat. Nem nehéz a küldetés, arra kell csak vigyáznunk, hogy ne lõjünk szét túl sok civil tartályt, különben vége a küldetésnek. Aki aranyra pályázik, az kétszer is gondolja meg, mire lõ, hiszen ebben a küldetésben 70%-os találati arányt kell elérnünk. Az aranyhoz meg kell még találnunk egy bónuszt is, mely a város felhõkarcolói között található. A koréliai szállítóhajót mindenféleképpen meg kell védenünk a TIE vadászoktól, használjuk a követõrakétákat.

Mission 12: Escape from Fest:
-----------------------------
Meglehetõsen nehéz küldetés, fõként ha fejünkbe vettük az aranyérmet. Repüljünk át a szemközti domboldalon, majd útközben szedjük le a tankot és néhány rohamosztagost. A domboldalon végezzünk a három lézertoronnyal, majd keressük meg a három lázadó AT-PT- t. Egy nagy lépegetõ üldözi õket, õt kell elbuktatnunk. Menet közben lõjünk szét néhány rohamosztagost is, ennyivel kevesebben támadnak, míg a lépegetõ lábai körül keringünk. Repüljünk át a nagy fal felett, majd a generátornál ismételjük meg a lépegetõ elleni támadást. Arany esetén nem hibázhatunk egyszer sem. Robbantsuk fel a generátort, de ne vesztegessünk sok idõt vele. A harmadik lépegetõ még messze van, de nem szabad az AT-PT-k közelébe engedni. Kapjuk el gyorsan, majd lõjük szét a domboldalon közeledõ tankokat. 10-12 jön belõlük, tehát nem nagyon hibázhatunk. Idõközben megérkezik nyolc bombázó, õk jelentik a küldetés utolsó részében a legnagyobb veszélyt a lépegetõinkre. Azonnal támadjuk meg õket, amint felbukkannak, sõt, még eléjük is mehetünk. A nyolcadik lelövése után ellenõrizzük még egyszer, hogy nem maradt e néhány tank a leszállópálya közelében, majd húzzunk vissza a generátor környékére. Rengeteg rohamosztagos rohangál a szétlott barakkok mellett, tizedeljük meg õket alaposan. Amint végeztünk, keressük meg a kutatóközpontot, de ne lõjük még szét. Intézzük el a rakétatornyokat, majd az épület mögötti hegytetõn keressük meg a bónuszt. Most már szétlõhetjük a központot.

Mission 13: Blockade on Chandrila:
----------------------------------
Az egyik legkönnyebb küldetés. Nem kell mást tennünk, mint megvédelmezni a vonatot a bombázóktól. Ügyeljünk arra, hogy útközben elegendõ Interceptort is lelõjünk, különben nem lesz elég a megölt birodalmiak száma. Amint a vonat befut a városba ne hagyjuk magára, mivel két bombázó késve érkezik, idejében meg kell semmisítenünk õket. Amint megérkeznek a Chicken walkerek intézzük el õket torpedóval, ne pocsékoljuk rájuk az idõt. Hat támadja a siklókat, egy a város másik oldalán három tornyot. Õ rejti a bónuszt, tehát mindenféleképpen szét kell lõnünk az aranyhoz. Érkezik még néhány bombázó, de õk már nem jelenthetnek gondot.

Mission 14: Raid on Sullust:
----------------------------
Talán ez az egyik legnehezebb küldetés a játékban, fõként akkor, ha az aranyra hajtunk. A legnagyobb veszedelmet a rakétatornyok jelentik, van belõlük vagy hat. 4 perc alatt kell teljesíteni a pályát, ami az Y-winggel nagyon kemény. Nekem a legjobb idõm 3perc 51 másodperc volt, de erre az eredményre ráment egy egész délutánom. 40 ellenfelet kell kicsinálnunk. Ezt csak akkor érjük el, ha szinte az összes turbólézert és dobozt kilõjük a bázis környékén. A küldetés elsõ felében gyûjthetjük össze a bónuszt, ami a legnagyobb épület belsejében rejtõzik. Amint az összes generátort kilottük, megszûnik a fõépület körülötti pajzs, s megtámadhatjuk célpontot. A gyõzelemhez ki kell lõnünk az összes cilindert. Amint ez megtörtént továbbrepülhetünk a következõ csata színhelyére. Aki túl lassúnak találja az Y- winget, az repülhet a Naboo vadásszal is, feltéve, ha letöltötte a patch-t.

Mission 15: Moff Seeredon's Revenge:
------------------------------------
Tévedtem, ez a küldetés még nehezebb, mint az elõzõ volt. Nem elég a rengeteg rakétatorony, az Interceptor horda, az AT-ST-k, még a civilekre is vigyáznunk kell. A feladat roppant egyszerû, minden birodalmit meg kell semmisítenünk. A 44. legyõzése után megérkezik a fõellenfél siklója. Ha õt is lelottük, mehetünk az utolsó küldetésbe. A legnehezebb a civil épületek megmentése lesz. Arra kell vigyáznunk, hogy amikor a lézerágyúk lõnek minket, ne legyen az útban semmiféle tartály, különben azt is szétlövik. Én az X-winget ajánlom, mivel a V-wing cluster missile-ja nemcsak a birodalmiakat, hanem a közelben álló baráti épületeket is megsemmisíti. A bónusz az egyik bunkerben lesz, nem lehet eltéveszteni, hiszen csak akkor jön a sikló, amint megsemmisítettük az összes ellenfelet. Érdemes életben tartani a szakasz többi tagját, mivel komoly segítséget jelentenek a sikló lelövésében. Mindig lõjük le a mellettünk elrepülõ Inteceptorokat, hiszen õk jelentik ránk a legnagyobb veszélyt.

Mission 16: Battle of Calamari:
-------------------------------
Egy könnyû misszió a végére. Három devastátort kell elkapnunk, még az elott, hogy elérnék a városokat. Nem lesz õket nehéz megtalálni, a behemótok a fél képernyõt betöltik. Hátulról érdemes támadni, lentrõl felfelé. Elõször is robbantsuk fel a pajzsgenerátort (hasonlít a csillagrombolók pajzsgenerátorához). Amint ez megvan, lõjük ki a lábait. Elég ha kettõt leszedünk, de arra ügyeljünk, hogy az azonos oldalon legyen. Ezután a város felett megjelennek az új típusú TIE vadászok. Ne is kísérletezzünk lézerrel, sokkal gyorsabb, ha az advanced seeker missile-eket használjuk. Amennyiben a négy ellenséges vadász egyszerre a képernyõn látható, úgy egy lövésbõl le tudjuk kapni az összest. Ezt háromszor kell megismételnünk, s megnyertük a játékot. Amennyiben az aranyra hajtunk, úgy el kell még intéznünk két hajót is, akik a várost lövik.

Bónusz küldetések és hajók Amennyiben az összes küldetést sikerül megoldanunk éremre, úgy megjelennek a titkos pályák. A bronzért kapjuk a Beggar's Canyon-t, az ezüstért a Death Star Trench Run-t, az aranyért meg a Battle of Hoth lesz a jutalmunk. Abban az esetben ha ezeket is sikerül maximálisan teljesítenünk, akkor két hajót, a Millenium Falcon-t és a zsákmányolt TIE Interceptor-t is választhatjuk bizonyos küldetésekben (nem az összesben). Felhívom a figyelmet a Falcon célkövetõ lézerágyújára és az Interceptor hihetetlen mozgékonyságára. A netrõl letölthetõ egy patch, melynek a segítségével a Naboo vadász is választható géptípussá válik.

Bónusz küldetés 1: The Beggar's Canyon Amennyiben az arany éremre fáj a fogunk, úgy a jobb oldali járatot kell választanunk. Ez a legnehezebb, hiszen tele van hajtûkanyarokkal. Úgy tûnik nem tudjuk megverni Wedge-t, hiszen végig elottünk repül. Az utolsó kanyarban viszont nem vesz észre egy rövidebb utat, így meg lehet verni. Folyamatosan nyomva kell tartani a gázt, s nem ütközhetünk neki a kanyon falának. Elég nehéz elérni az aranyérmet.

Bónusz küldetés 2: The Death Star Trench Run Viszonylag egyszerû küldetés, egyszerûen végig kell repülnünk az árokban a hõelvezetõ nyílásig, majd be kell lõnünk egy protontorpedót. Az aranyérmet akkor sem érhetjük el, ha végig nyomva tartjuk a gázt, ezért cselhez kell folyamodnunk. Az X-wing akkor repül a leggyorsabban, ha összezárjuk a szárnyait. Rögtön a kezdésnél csináljuk ezt meg, s egészen addig ne is lassítsunk, míg meg nem látjuk az elsõ turbólézert. A gázról ne vegyük le az ujjunkat, de ne is hagyjunk ki egyetlen lézertornyot sem. Az elsõ kanyar után ismét zárjuk össze a szárnyakat, s teljes sebességgel száguldjunk el a nagy tornyok mellett. A hosszú egyenes szakaszon repesszünk át, majd a második kanyarnál ismét lassítsunk le. Innentõl kezdve a nagy tornyokat is ki kell lõnünk. Hamarosan megérkezik Han és Chewbakka, innen tudhatjuk, hogy közel a nyílás. A célnál lõjük ki a kis tornyokat, majd célozzuk be a nyílást, majd lõjük ki a torpedót.

Bónusz küldetés 3: The Battle of Hoth Szintén könnyû küldetés, bár nem hibázhatunk egyszer sem, annyira szoros az idõ. Kapjuk le a kutászdroidokat, majd siessünk a lelott Snowspeeder segítségére. A három AT-ST ne okozhat gondot a továbbfejlesztett lézerágyúinknak. A birodalmiak fõserege öt további AT-ST-bõl és három AT-AT-bõl áll. A Chicken walkereket a lézerágyúval kell szétlõni, a nagy lépegetõknél viszony még mindig a szigonyköteles trükk jön be. Aki idáig eljut a játékban, az szinte már el sem tudja rontani a kábelezést. A rohamosztagosokkal nem kell foglalkoznunk, az aranyérmet úgy is megkapjuk. Gond lehet még a pontosság, ebben az esetben javítsuk a találati arányunkat azzal, hogy megtámadjuk lézerrel a nagy lépegetõket.

 
EXTRÁK
 
Zene
 
TV
 
Linkek
 
Névnapköszöntő
 
Számláló
Indulás: 2006-03-21
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Szavazás
Lezárt szavazások
 
Óra
 
Naptár
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
Háttérzene
 
MetaMorpho
metamorpho_logo
MetaMorpho
fordítóprogram
morphologic_logo
 
Honfoglaló
 
Nagyon szuper kvízjáték, melyben az a célunk, hogy a legtöbb pontot érjük el. MO., vagy Európa térképén történő "Honfoglalás". Helyes válaszok ellenében lefoglalhatsz, vagy támadhatsz megyét. Próbáld ki, érdemes. Kapsz aranytallérokat is, melyekkel teljesen ingyen licitálhatsz értékes nyereményekre!
 

Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!