ÉRDEKESSÉGEK PORTÁL
Menü
 
Játék
 
Humor
 
Weblapkészítés
 
Kapcsolat
 
Szavazás
Miből legyen több az oldalon?

Média
Letöltések
Játleírás, stb...
Tertmészet (és e feletti :))
Könyv
TV
Humor
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Google
Google
 
Hirdetések
 
 
Érdekesség
Olvasd el a szöveget, folyamatosan, meglepődsz, milyen könnyű!
 
Egy anlgaii etegyem ktuasátai szenirt nem szimát melyin serenrodbn vnanak a bteuk egy szbóan, az etegyeln ftonos dloog, hogy az eslo és az ultosó bteuk a hölyeükn lneegyek. A tböbi bteu lheet tljees össze-vabisszásagn, mgiés porbléma nlkéül oalvsahtó a szveög. Eennk oka, hogy nem ovalusnk el mniedn bteut mgaát, hneam a szót eszgébéen.
 
 
Végigjátszások
Végigjátszások : Serius Sam: The First Encounter

Serius Sam: The First Encounter


1. HatshepSut:
Ez egy igen kellemes pálya kezdésképpen. Miután vége az intrónak menjünk el jobbra, ahol egyből megszerezhetjük a második pisztolyunkat. (Ha Normal fokozaton, vagy annál magasabbal kezdtünk, érdemes minden pályán megszerezni az extra életet. Itt úgy szerezhetjük meg, hogy ha kimegyünk a sivatagba, ahol ugyan van egy pár monstrum nagy szörny, de a két darab pisztollyal ez nem nagy gond a nagy terepet kihasználva. Mennünk kell a sivatagban egy darabon, majd elérkezünk egy pálmafához. Ott vannak a kívánt tárgyak, de felvételük után azonnal álljunk is tovább, mivel, legalábbis nekem repülő ellenfelek is jelentek meg. ) Ezután már csak átkell verekednünk magunkat a szörnyeken és már bent is vagyunk a piramisban. De mielőtt bemennénk, vegyük észre a legfelső szinten lévő falrészt, mely (ha még esik az eső, igen csak kirívó) egy titkos ajtó, mely mögött egy duplacsövű shotgun van. Ezután már semmi sem állhatja utunkat! Mivel hogy viszonylag lineáris a pálya menete, ezért nem is részletezném tovább. (Egyébként van még egy extra hely a pályán, bár nem sokat ér, de lehet rajta mosolyogni egy nagyot. Ha az elején lemegyünk a legalsó szintre és ott a bal oldalon bemegyünk az ajtón, ami egy darabon egyébként még zárva van, érdekes dologban lehet részünk! :)

2. SandCanyon:
Az elején a lőszereket összeszedve menjünk ki az első homokbuckához és várjuk meg az első kamikazét. Ha lelőttük, azonnal hátráljunk, ugyanis jön még egy pár... A további csetepatélezárta után menjünk is be a templomba, ahol egyenesen menjünk tovább. Ne térjünk le ballra. A humoros beszólás után balra továbbmenve cselezzük ki a legördülő sziklacsapdát, (melyet Sam az Indiana Jones zenéjének dúdolásával egészít ki). Öszze szedegetve jutalmunkat, folytassuk tovább utunkat jobbra. Itt ha bemegyünk a kis alagútba, mögöttünk egy titkos ajtó bezárul és taszít be a helységbe, ahol gyorsan végezzünk a kamikazékkal és a többi ellennel. Ha ezzel megvolnánk, szúrjuk ki a bejöveteli ponttól jobb kézre eső fal "különlegességét"! Egy titkos ajtó, mely mögött a TommyGun-t vehetjük kézbe! Jól is jön az elkövetkező rövid összecsapásnál! Suhh... Ezzel is megvolnánk! Mennyünk át az ajtón, ahol egy kisebb négyzeteltérés következik. Nézzünk jól körül, s szedjünk fel mindent, a pajzsot is beleértve. Balra továbbmenve egy emelkedőhöz érünk, ahol felmenve egy szörny jelenik meg, majd sok, az előbbiekből megismert apró kis fekete szörny. Legyőzésük után továbbmenve kijutunk a sivatagba. Ez nem túl veszélyes rész a bocit :) leszámítva... Ja, meg a kék lézeres robotot. Itt található egy titkos hely. A kijárati ajtó előtt közvetlenül balra, fel tudunk ugrálni az ajtó fölé, ahol van egy-két tárgy. (de nem érdemes, mivel felvételük után sok szörny jelenik meg) (Ha nem sikerülne feljutnod, nézd meg a mellékelt képet! )

3. Tomb Of Ramses
Menjünk fel a lejtőn (a későbbiekben már nem fogok kitérni olyan apróságokra, hogy itt egy szörny, ott egy robot, stb. , csak a lényegesebb helyeken), majd az oszlopos terembe érve a küzdelem után menjünk el jobbra, majd ott fel a lépcsőn és a tetején ugorjunk át a szemben lévő platformra. Itt leledzik első titkos helyünk. Menjünk vissza az oszlopos terembe, majd menjünk fel a lépcsőn. Átmenve a rúnás szobákon egy terembe érünk, ahol menjünk fel a lépcsőn, majd a második lépcsőnél vigyázzunk a titkos ajtó felől jövő szörnyekre. Továbbmenve, ha utunkat egyenesen folytatjuk egy kisebb terembe érkezhetünk, amely közepén 1% életerő van... Ha akarunk egyet nevetni, akkor érdemes felvenni!  Visszamenve és ezúttal már jobbra folytatva utunkat menjünk fel a lépcsőn. A kinyíló ajtó mögött egy hosszú és keskeny rúnás szoba van. Menjünk el a második rúnaoszlopig, majd itt jobbra fordulva menjünk végig a platón, s a végénél ugorjunk át a másikra. Itt van a második titkos hely a pályán (A szív). Visszaérkezve a rúnás terembe, menjünk el a végére. Ekkor megjelenik mögöttünk egy szörny és apródjai. A leszámolás után menjünk át a már kinyílt ajtón, majd valamelyik lépcsőn fel. Itt egy nagyobbacska rúnás terembe érünk, ahol egy rövidebb harc következik. Menjünk fel az "L" alakú lépcsőn, majd balra tovább és ismét fel. Menjünk fel, amennyire csak lehet. Egy ajtóval állunk szemben. Itt megfordulva a szemben lévő rúnáktól jobbra elmenve ki lehet lépni egy tartó platóra. Jobbra végigmenve egy kisebb beugrónál megtalálhatjuk a második szivet is! Az ajtón átmenve majd fel a lépcsőkön egy oszlopos szobába érünk. Itt egy rövidebb harc után menjünk tovább fel, ameddig csak lehet. Két szobor áll előttünk. Az ajtó előtt lévő töltényeket mind egy szálig vegyük fel! (szükségünk lesz minden puskaporra :) ha bemegyünk az ajtón, akkor egy hatalmas nagy oszlopos terembe érünk, ahol vegyük fel a duplacsövü Shotgunt. Itt nagy harc következik. Nem tudok igazából tanácsot adni. Légy szemfüles, oldalazz sokat, és néha végy föl egy-egy életerő flaskát! A harc végbemenetele után menjünk tovább a következő ajtóig. És ott be! :)

4. Valley Of The Kings
Összeszedegetve a lőszereket menjünk ki a homokbuckákhoz. A csata után menjünk  tovább a szoborig. Itt vegyük fel a rakétavetőt, majd küzdjünk meg első  főellenségünkkel! Nem lesz túl emlékezetes... Bemenve az ajtón, egy vizes  területhez érünk. Itt menjünk először pl. jobbra , aztán balra, vagy fordítva,  mindegy és mind két helyen nyomjuk meg a gombot, mire leereszkedik a terem  közepén álló emelvény. Tetejéről vegyük fel az amulettet. Menjünk tovább a most  már kinyitható ajtón. Ekkor szép óvatosan szedegessük fel a tárgyakat a földről.  (Mi sem szeretjük, ha megzavarják rózsás álmainkat) Továbbmenve egy hósszúkás  rúnás terembe érünk, ahol egy kisebb csata leforgása után menjünk tovább egészen  addig a teremig, melynek a közepén egy rács rész leledzik. Itt újabb csata  következik. Ezután menjünk tovább le, szedegessük fel szépen az 1%-os  életerőket, majd jobbra továbbmenve szedegessük fel a kör alakban összerendezett  1%-os életerőket is. Ezután menjünk fel a szemközti emelkedőn és vegyük fel a  papiruszt + a páncélt. Visszamenve , majd utunkat jobbra fojtatva egy újabb harc  következik. Itt menjünk el jobbra, majd bele a sötétségbe, melyről kiderül, hogy  csak egy sötét, mágikus fal és át lehet menni rajta. Nyomjuk meg a gombot, mire  kinyílnak a rúnás falak. Menjünk közelebb a falhoz, (Nem tudunk még átmenni  rajta)majd hátráljunk is vissza. Jön egy kisebb "csontcsorda" :) .  Győzedelmeskedésünk(huhh, milyen választékosan beszélek! :) ) után menjünk át a  sötét falon és tobább a már nyitott ajtón! Egy oszlopos terembe érkezünk, ahol  kisebb csata következik. Továbbmenve várjuk meg, míg kinyílnak a szívtől elzáró  rúnás oszlopok, majd vegyük fel azt. A csata után menjünk át a nagyajtón, majd a  másikon is, míg egy terembe nem érünk, melynek a közepén egy piramis alakú  kőemelvény áll. Gyorsan szedjük fel a lőszereket + a pajzsot és csak a végén  vegyük fel a TommyGun-t! Ekkor a piramis teteje szétnyílik és egy csomó kis  fekete dög ugrál ki belőle. Ezután menjünk a terem bal oldalán található ajtóhoz  és mennyünk be rajta. (Vigyázzunk a csontvázra! ) Továbbmenve Sam felveszi a  következő elemet. Ezután menjünk tovább a hídig, de ne menjünk át rajta addig,  míg fel nem szedtük a hídtól jobbra található kellékeket! (Kiegészítés: Miután a hidat elértük a jobb szélen oldalt van 1 szikla, annak a  tetején 1 hinta. Hogyan jut fel oda Serious? Ezen el kell gondolkodni... már aki  akar. Én nem akartam, ezért bekapcsoltam a falon átjárás cheat-et a cht_bGhost  paranccsal, majd átnavigáltam a híd másik oldalára. Ott kikapcsoltam, és persze  ott is felszedtem a talált anyagokat és bementem a kis barlangba hősünkkel. Ez  pedig a MoonMountains említett pályára vitt.)

5. Oasis
Lehet, hogy nem ez a pálya jön neked, de ez csak azért lehet, mert letértél az  előzőn és egy titkos helyen mentél ki a pályáról, ... vagy NEM TUDOM! Én még nem  jöttem rá, hogy hogy lehet eljutni a MoonMountains nevü pályára...  Reinkarnálódásunk után szedegessük össze a cuccokat a víz aljáról, majd menjünk  ki a partra egy hosszabb csatára. A győzelem után menjünk szépen közelebb az  épülethez. Ekkor megjelenik egy piros robot + csatlósaiként egy CsontCsorda...  Ezután menjünk be az épületbe ahol csak közelítsük meg a Gránátvetőt a  Rakétavetővel, mivel ha felvennénk, akkor is megjelenne egy piros robot és  hát... Gránátvetővel ilyen kis terepen nem sokat érsz. (Pluszban még jön egy  CsontCsorda, de azt hiszem, hogy már nem kell különösebben ecsetelnem, hogy mit  is csinálj velük. ) Ezután forduljunk jobbra és menjünk ameddig csak lehet.  Vegyük fel az összes megjelenő tárgyat, majd menjünk be az ajtón. Itt jön az  egyik kedvenc részem a játékból. Sok szerencsét a harchoz. (Remélem nem vagy  bogaras! :) A nagy harc és állati jó zene után menjünk tovább, át az ajtón. Itt  sorrendben, erősségi szint szerrint jönnek a szörnyek. A végére jut csak egy  fekete dög... Ezen talán mosolyogsz, de ne tedd! Lesz abból kettő, három, sőt  több! (A sorsnak van érzéke az iróniához... Amikor már hányingered van a kis  fekete bogaraktól, akkor jön még egy tucat! :) Belépve a következő szobába, vége  is van a pályának.

6. Dunes
A kék és piros robotok , valamint a többi rossztevő legyilkolása után, menjünk át a nagy homokbuckán. Lenyűgöző táj tárul a szemünk elé. De ne habozzunk, mennyünk be a hatalmás városba! Csak hogy ezt még megelőzi egy kis harc... Mi más is tenné?... Ha elmegyünk jobbra a sivatagban, akkor ott találunk egy szivet, meg pár kelléket is. Ha végeztünk velük, akkor menjünk is be. Itt , a város előterében fellelhetjük legújabb fegyverünket és ki is próbálhatjuk. Más szóval felizzíthatjuk... :) Végezetül sétáljunk be a városba.

7. Suburbs
Vegyük úgy, hogy ahogy elkezdjük a pályát, előttünk van észak. Na most akkor a pálya lényege, hogy le kell ereszkednünk a kútba, mely északon, a két ajtótól nem messze található. Benn ebben a városban! Csak két nagy lemezszerüséggel van lezárva. Ezeket kell először is kinyitnunk. Utunkat először kezdjük meg ÉNY-at irányában, ahol található egy gomb. Vigyázzunk a kék robotokra, meg a kamikazékra és ahol egy-egy ártatlankodó 1%-os életerőt találsz, azt ne vedd! A második gomb ettől pontosan keletre található. Ezt is nyomjuk meg. Erre kinyílik a két lemez és már is szabad az út lefelé...

8. Sewers
Másszunk ki a mély vízből és folytassuk utunkat előre. Ahogy belépünk a terembe két db. szörny jelenik meg. Vagy kezdjünk el hátrálni úgy, hogy közben leguggolunk (Ha nem guggolsz le, akkor észre fogod venni a hiányát), vagy rohanjunk előre és közben oldalazzunk. Ezután megérkezünk egy nagy terembe, mely fel van töltve vízzel. A harcok után szomorúan tapasztalhatjuk, hogy az ajtó zárva van. Itt meg kell küzdenünk félelmeinkkel és bele kell vetni magunkat a mély és veszélyes vízbe... Ússzunk a fölöttünk lévő emelvény alá és ott merüljünk alá. Ha folyamatosan úszunk lefelé, (közben vigyázzunk az elektro-halakra)akkor megpillanthatunk egy gombot... Nyomjuk meg és eztán húzzuk el a csíkot innen! Áthaladva az ajtón egy újabb vizes terembe érkezünk, ahol mennyünk le a lépcsön a kb. bokáig érő vízbe. "A rövid eszmecsere a szörnyekkel effektus" lezárta után forduljunk jobbra és ott végig. Elérkezünk egy lépcsőhöz, mely feltehetően egy lentebb lévő szinthez vezet. De egy fal lezárja. Azonban ha közelebb megyünk a falhoz, akkor az felnyílik és egy zöld okádó szörny jelenik meg a tetején. Ha kinyírtuk érdemes azonnal odaugrálnunk majd fel a falra és itt van egy titkos hely. A fal kinyílta után mennyünk is le a lépcsőn. Vegyünk egy nagy levegőt, majd ússzunk le az oszlopokig. Itt ússzunk tovább egyenesen, majd jobbra, kövessük a lépcsőt fel és ha minden igaz, akkor egy emelkedőhöz érsz.

9. Metropolis
Menjünk fel a lejtőn, majd a csetepaté után érjük el a kisebb emelvényt. Bejutva a kis átvezető terembe megérkezünk Metropolisz kisebbik városkájába... Itt az a feladatunk, hogy összegyűjtsünk négy darab Skarabeus aranybogarat. Hogy hol találod ezeket? Elsőt egyből szemben. Másodikat az elsőtől keletre. Harmadikat a másodiktól északra. Negyediket az elsőtől északra. Ha mind a négyet sikeresen összeszedted, kinyithatóvá válik a nagyajtó. Áthaladva az újabb kis átvezető szobán, megérkezünk Metropolisba. Itt szépen lassan lépésről lépésre haladjunk, mert ha túlságosan előrerohanunk, akkor nagyon sok szörnnyel gyűlik meg a bajunk. Ha sikerül visszavernünk a népes rajongótáborunkat, akkor elérkezhetünk egy veremhez, melynek az alján halálos tüskék vannak. Várjuk meg az első bocit, majd a másodikat is. Miután a második is beleesett a verembe, ugorjunk rá az átcsusszanó lemezre. A túloldalán vegyük fel a terminátorból már jól megismert "csúzlinkat" + a lőszereket. Itt érdemes megállni és megvárni a bocikat és bocifuttatást rendezni. Értsd, az utolsó pillanatban félre ugrani és a boci beleesik a verembe... A vége felé ez már mondjuk nem jön be, mert a végén már tömegesen támadnak. Ezután jön majd egy "nagyobbacska" csontcsorda. De ez még mind semmi! Belépve az óriási arénába, lesz vég ne mulass! A buli után menjünk ki az ajtón.

10. Alley Of Sphinxes
Nem tudom, hogy hányan emlékeznek még a régi Commodoros időkből az Astec-ra. Ott volt egy olyan rész, hogy a piramisba kellett berohannunk és közben balról és jobbról is lándzsákat dobáltak felénk... Itt is ugyanazt kell csinálni, csak itt szörnyek társaságában. Ha bejutottunk, akkor ott ismét lesz egy buli. Ezután továbbmenve bejutunk egy állati szép és oriási nagy helyre. Itt a feladatunk, hogy elhelyezzük az előző pályákról zsákmányolt elemeket. A sarkokban van a négy elhelyező szentély. Ha mindegyikkel készen vagyunk, akkor a kijárat felé vezető ajtó felé menve, megjelenik egy LávaGólem. Jó küzdelmet!

11. Karnak
Belépve az előcsarnokba, szívélyes fogadtatásban lehet részünk. Lezárta után nézzük meg az oszlopokat. Két oszlopon, egyik jobb, másik bal oldalon található, van egy-egy gomb. Nyomjuk meg ezeket, mire egy titkos platform ereszkedik le valahol a teremben, azt hiszem, hogy az ajtó mellett. Erre ráállva feljuthatunk a második szintre, ahol van egy két bonus tárgy. Továbbhaladva a pályán, elérkezhetünk egy előtérbe, ahol van egy olyan ajtó, amitől tüskék zárják el utunkat. Ne is próbálkozzunk vele. Folytassuk utunkat inkább jobbra, át az ajtón. Menjünk be a két hátba és nyomjuk meg a gombokat. Ezután menjünk tovább egyenesen. Be a templomba és ott huzzuk meg a kapcsolót! Menjünk vissza az előtérbe és most már átkelhetünk a tüskés ajtón. Nyomogassuk meg a falon lévő gombokat, majd lépjünk be a Nagyterembe. Itt is jön egy jó kis küzdelem! Ébresszük fel a fény közepén alvó szörnyet és vegyük fel az amulettet. Verekedjük tovább magunkat egészen addig a szoborig, ami egy fényt tart a kezében. Itt menjünk el balra és ott át az ajtón, majd egészen addig, amig el nem érjük a nagy vizet. A víz másik oldalán található ajtó zárva van. Ne is próbáljuk meg kinyitni. Lehetetlen. Inkább ugorjunk be a szép tiszta vízbe és menjünk bele az alagútba! Másszunk ki a túloldalon és menjünk be az ajtón. Vegyük fel az arany szobrot, majd egy rövidebb harc után menjünk tovább és lépjünk be a teleportba. Így visszajutunk a bezárt ajtó elé. Menjünk vissza a fényttartó szoborhoz, majd balra be a most már nyitható ajtón! Szedjünk össze mindent, amit csak tudunk és ezután jöhet a nagy menet 3. Ezután még nincs vége. Menjünk tovább a kinyíló ajtón és itt jön még egy menet, amit Sam csupán ( "Jöhet a Rock & Roll! ) felkiáltással illet. Ha itt is győztünk, akkor menjünk be az ajtón és már meg is van a második arany szobor!

12. Luxor
A pálya lényege eléggé egyszerű. Kapcsolókat kell keresgélnünk. Nehéz erről a pályáról végigjátszást írni. Bocs. De nem fogsz elakadni. Annyi segítséget azért adok, hogy amikor elérkezel arra a helyre, ahol van egy mély verem, oda nyugodtan ugorj le. Nem lesz semmi bajod és reinkarnálódásod után jutalmat kapsz! A pályának a lényege, hogy a végén beindítunk egy reakciót, melynek hatására elindul egy űrhajó, melyen a főszörny leledzik. Persze ezt mi még nem tudjuk...

13. The Great Piramid
Az egyik kedvenc pályám, nagyon kemény! Belépve a csarnokba szedjük fel a nagy packot és várjunk szép türelmesen a csontcsordákra. Ha végeztünk jönnek a bocik. Ezután felgyorsul a zene és még jön egy bocicsorda. Itt van egy tanácsom. Ha megérkezik az a boci adag, ami körbevesz, azaz körülötted rohangálnak és némelyik néha berohan hozzád, az nehéz rész. Érdemes ezt elkerülni, mégpedig úgy, hogy mielőtt megérkeznének , a főajtóhoz közel eső sarokba állsz. Nem a felé, ahonnan bejöttél a csarnokba, hanem a kivezetőhöz. Ezután jön még egy pár robot és zöld szörny, de ez már nem lesz nehéz annyira. kilépve a már nyitott főajtón, egy jó kis animációval leszünk gazdagabbak. Ezután, hááát... Ez nehéz. Ugyanis túl sok szörny jön szemből. Szinte minden típus. Ezt valahogy úgy lehet megcsinálni, hogy egyből a bejövetelnél elrohanunk jobbra, sokáig. Ezután, amikor már a kisebb szörnyek nem látnak, szépen csalogassunk be egy-kettőt és végezzünk velük. A nagy melák halhatatlan Istenséggel ne foglalkozzunk. Nem bánt, ha csak nem megyünk túl közel hozzá, vagy nem engedjük őt közel hozzánk. Ha elég sokáig kibírjuk és a zene már nagyon gyors, az azt jelzi, hogy kinyílt az űrhajóba vezető ajtó. Valahogy verekedjük el magunkat addig és ezután jön még egy animáció, amit követ a végső összecsapás. Arra figyeljünk, hogy amennyire csak lehet középen tartsuk a melákot és közben ágyúval lőjük. És eközben folyamatosan úgráljunk a dobbantók segítségével a karikákba. Amikor a negyediken is átugrottunk, akkor az űrhajóból gyilkos fénysugár csap ki amely, ha a szörny a piramis közepén áll, megöli.

The End!

ENGINE TIPPEK : Hogy miről is szól ez a része a cikkemnek? Nem sokról, csupán arról, hogy a zenék MP3-as formátumokban vannak tárolva. Mégpedig a . . SeriousSam\1_00_Music. gro fileban. Ezt egyszerűen meg lehet nyitni és kivenni belőle a kedvenc zenéidet. Ajánlom figyelmedbe a Fight alkönyvtárat is.

A másik dolog pedig, hogy sokak vágya a későbbiekben, hogy bármelyik pályát kapásból elindíthassák. Ezt úgy lehet elérni, hogy ha a . . SeriousSam\Levels könyvtár tartalmát, de csak azt, bemásoljuk a SeriousSam könyvtárba. Csak úgy. Ezután ha elindítjuk a játékot, a SinglePlayer\Custom Levels-ből válogathatunk.

 
EXTRÁK
 
Zene
 
TV
 
Linkek
 
Névnapköszöntő
 
Számláló
Indulás: 2006-03-21
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Szavazás
Lezárt szavazások
 
Óra
 
Naptár
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
Háttérzene
 
MetaMorpho
metamorpho_logo
MetaMorpho
fordítóprogram
morphologic_logo
 
Honfoglaló
 
Nagyon szuper kvízjáték, melyben az a célunk, hogy a legtöbb pontot érjük el. MO., vagy Európa térképén történő "Honfoglalás". Helyes válaszok ellenében lefoglalhatsz, vagy támadhatsz megyét. Próbáld ki, érdemes. Kapsz aranytallérokat is, melyekkel teljesen ingyen licitálhatsz értékes nyereményekre!
 

Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!