ÉRDEKESSÉGEK PORTÁL
Menü
 
Játék
 
Humor
 
Weblapkészítés
 
Kapcsolat
 
Szavazás
Miből legyen több az oldalon?

Média
Letöltések
Játleírás, stb...
Tertmészet (és e feletti :))
Könyv
TV
Humor
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Google
Google
 
Hirdetések
 
 
Érdekesség
Olvasd el a szöveget, folyamatosan, meglepődsz, milyen könnyű!
 
Egy anlgaii etegyem ktuasátai szenirt nem szimát melyin serenrodbn vnanak a bteuk egy szbóan, az etegyeln ftonos dloog, hogy az eslo és az ultosó bteuk a hölyeükn lneegyek. A tböbi bteu lheet tljees össze-vabisszásagn, mgiés porbléma nlkéül oalvsahtó a szveög. Eennk oka, hogy nem ovalusnk el mniedn bteut mgaát, hneam a szót eszgébéen.
 
 
Végigjátszások
Végigjátszások : Tomb Raider 6

Tomb Raider 6


Vegyük fel az ajtó elõtt lévõ csokoládét. Másszunk fel a kukára, innen ugorjunk fel a platóra. Ugorjunk át szembe. Sétáljunk el a létráig, és másszunk fel rá. Fent haladjunk az ablakig, és másszunk be rajta. Kutassuk át a szekrényeket, és vegyük fel a padlóról a pénzt. Az itt található szekrényt nem tudjuk kinyitni még. Másszunk ki az ablakon, és másszunk fel a létrán. Vegyük fel a pénzt. Ugorjunk át a szemközti tetõre. Másszunk át a korláton. Vegyük fel itt is amit találunk. Másszunk vissza, és végig a tetõn. A tetõ végén ugorjunk a deszkás részhez. Sétáljunk tovább. Másszunk fel az ereszcsatornán, fent pedig jobbra. Amint alattunk tetõ lesz, engedjük el a peremet. Sétáljunk a tetõ sarkáig, és itt is kapaszkodjunk fel. Araszoljunk jobbra, és másszunk fel a tetõre.
Sétáljunk el a hordóig. Vonszoljuk el. A hordó mögött megnyílt egy lejáró. Menjünk, és másszunk le. Vegyük fel a feszítõvasat. Kapaszkodjunk vissza. Menjünk a "kis házhoz", és feszítsük le a lakatot. Lara ereje nagyobb lett! Húzzuk el a "kis ház" ajtaját. Kutassuk át a szekrényt. Benne találunk egy üres fegyvert. A ház bal oldalánál vegyük fel a kis meditet a hordóról. Visszafelé a kis kerítéses tetõrõl ereszkedjünk le, és vegyük fel a nagy medit. Jussunk vissza abba a szobába, ahol bemásztunk az ablakon. Most már a zárt szekrényt ki tudjuk nyitni. Kutassuk gyorsan át. Vissza a tetõre, ahol felvettük a feszítõvasat, a párkány bal szélénél kapaszkodjunk fel, és araszoljunk el balra. Az erõnk pont elég lesz és biztonságosan érünk földet a zárt kapun túli párkányon. Lopakodjunk el a sarokig. Nézzünk ki a sarkon. Egy õrt, és egy kulcsot látunk. Óvatosan lopakodjunk el a kulcsig, és vegyük fel. Mielõtt észrevenne minket az õr, óvakodjunk vissza, és nyissuk ki az ajtót. ( ha van kedvünk, akkor lopakodjunk óvatosan az õr mögé és nyirjuk ki ) Másszunk le a létrán. "Lara egy zárt ajtónál megáll. Helikpoteren figyelik õk. Gyorsan berugja au ajtót és berohan."

Derelict Apartment Block -  02 pálya:
-------------------------------------
A szobában húzzuk el a szekrényt az ajtó elé. Ezzel nyertünk egy kis idõt, de sietnünk kell. Induljunk el a lépcsõn felfelé. Vegyünk fel mindent. Ahova be tudunk nyitni, ott rámoljunk ki mindent. Felfelé ugorjuk át a szakadékot. A rendõrök közben könnygázzal telítik el a házat. Fent húzzuk el a szekrényt és  a ládát. Másszunk fel rá, és ugorjunk rá a korlátra. Nyissuk ki az ajtót, és menjünk be. Vegyük fel a kulcsot a földrõl, és a szekrénybõl. Indítsuk el a liftet. Amint feljön a lift a negyedikre, szálljunk be, és liftezzünk le a másodikra. Ugorjuk át a szakadékot, és nyissuk ki a zárt ajtót. A szekrény átkutatása után egy új fegyverhez jutunk. Liftezzünk fel a negyedikre, nyissuk ki az ajtót, és lépjünk ki rajta.

Industrial Roof Tops - 03 pálya:
--------------------------------
Másszunk fel a szemközti létrán. Kapaszkodjunk fel a kötélre, és induljunk el rajta. Középen ahol a tetõ van, húzzuk fel a lábunkat. A helikopter felettünk köröz és lövöldöz, sietnünk kell.  A doboz mögött vegyük fel a kis meditet. Fussunk le a tetõn. A szélénél ugorjunk át a másik tetõre. Vegyük fel a kis meditet. Vissza az elõzõ tetõre. Itt ereszkedjünk le, és essünk le a lenti folyosóra. Nyissuk ki az ajtót. Itt vegyünk fel mindent, és nyissuk ki a következõ ajtót. Másszunk fel a létrán, és fent vegyük fel a tárgyat. Másszunk le a létrán. A végén ugorjunk le. Toljuk el a ládát a létra alá. Lara ereje megint növekedett! Lent körbejárhtunk mindent és ne szégyelõsködjünk, vegyünk fel mindent amit találunk. Négykézláb kússzunk be az ajtó alatt. Másszunk fel a ládára. Innen ugorjunk a leszakadt lépcsõre. Sétáljunk el a végére. Fussunk, és ugorjunk át a terem másik végében található leszakadt pallóhoz. ( Ha nem tudtunk átugrani, akkor menjünk ki a két ház közötti hídra. Itt kapaszkodjunk fel, és csússzunk le a tetõ másik végénél. Vegyünk fel mindent. Másszunk fel a létrára. Ugorjunk át a másik tetõre, és fussunk a kerítés felé.!) Araszoljunk balra. Vegyük fel a pénzt. Másszunk fel a létrán. Ugorjunk át a másik platóra. Haladjunk tovább balra. Ugorjunk át a másik ház lépcsõjére. Fussunk le a lépcsõn. Vegyük fel a pénzt. Fussunk felfelé. Nyissuk ki az ajtót. Másszunk fel a létrán. Nyissuk ki az ajtót. A tetõn a feljáró mögött vegyük fel a kis meditet. Ugorjunk át a másik ház tetejére. Kapaszkodjunk fel. Másszunk le, és vegyük fel a kis meditet. Vissza az elõzõ tetõre. Fussunk át a kerítéshez.
"Lara nem lát más kiutat, így átugrik a szemközti ereszcsatornára. A csatornának túl nehéz ez a súly, így leszakad. Lara egy kukás konténerbe zuhan, így megússza komoly sérüléseket."
"Lara becsenget Madamme Varviere ajtaján.  Lara  bemutatkozik, mint Werner barátja és segítséget kér a hölgytõl."
"Lara és a Madamme Varviere beszélget. A hölgy értesûl Laratól barátja haláláról. Ettõl kezdve bizonytalankodni kezd. Kétli Lara ártatlanságát, és megy hívja a rendõrséget"

Margot Carvier's Apartment - 04 pálya:
--------------------------------------
Kevés idõnk van, a konyhában rögtön a jobb oldalon megtaláljuk a noteszt ami a mentor tulajdona volt.
"Megérkeztek a zsaruk!"
Siessünk a konyhával szemközti ajtóhoz futni, és menjünk ki, így távozunk a lakásból.
"Másnap reggel Lara egy roncs  metrószerelvényben ébred fel. ( nem valami jó alvóhely )"

Parisian Ghetto - 05 pálya (átjárható pálya):
---------------------------------------------
Fussunk ki a kocsiból. Beszéljünk a hajléktalannal. Tõle megtudjuk Bouchard-ot a Café Metro - ban találjuk. A csõnél másszunk fel a szerelvényre. Innen a rácsnál, a hídra. Ugorjunk át a másik hírda. Ugorjunk a növények felé. Sétáljunk végig a párkányon egészen a rácsokon belülre. Itt vegyük fel a tárgyakat. Jussunk vissza az elsõ platóra. Ugorjunk ki a kerítésnél. Hátul lent vegyük fel a tárgyat. Beszéljünk a sapkás cigizõs csákóval.
Õ mindenrõl beszél de persze Bouchard-ról nem. A Café Metro - val jön õ is. Nyissuk ki az ajtót. Beszéljünk az utca nõjével. Fussunk el balra. Menjünk be Renne üzletébe.

Renne's Pawnshop - 06 pálya:
----------------------------
Beszéljünk az üzletvezetõvel. Adjunk el neki mindent amit ellehet adni az Intemben.  Menjünk ki az utcára.

Parisian Ghetto
Fussunk végig balra. Az utca végéig telljesen. A kamionnál balra. Fussunk fel a lépcsõn, és be az üzletbe amit itt fent a lépcsõn találunk.

Willow Tree Herbalist - 07 pálya:
---------------------------------
Beszéljünk a tulajjal. Megtudjuk tõle, hogy  Bouchard kapuõrével kell beszélnünk. Menjünk ki az utcára.

Parisian Ghetto
Fussunk tovább balra. Nemsokára megtaláljuk a kapuõrt. Beszéljünk vele. Ezután, keressük meg a kertkaput, és menjünk be. Beszéljünk az emberrel, 160 € -ért ad nekünk egy kulcsot. Menjünk ki, és be a szemközti klubba ahol bokszolnak.

St. Aicard's Church - 08 pálya:
-------------------------------
Fussunk hátra a szoborhoz. Az elõtte lévõ kockát toljuk el. Lara ereje megint növekedett! Másszunk fel rá. Innen kapaszkodjunk fel a párkányra, és másszunk fel a falon. Ugorjunk át a deszkára. Jussunk át az orgonáig. Másszunk le, és vegyük fel a gyûrût. Jussunk vissza. Az oszlopoknál hátul van egy-egy tárgy. Miután felvettük, másszunk le, és beszéljünk az edzõvel. Megbeszélünk egy kis fogadást.Rövid bunyót látunk, és Zak gyõz. Az edzõ vesztett, így nekünk ad egy aranyóráját. Távozzunk a templomból.

Parisian Ghetto
Fussunk jobbra. Menjünk be a Café metro-ba. ( egy motor áll elõtte )

Café Metro -  09 pálya:
-----------------------
Beszéljünk a csávóval aki a púltnál áll. A beszélggetés után távozzunk.

Parisian Ghetto
MEnjünk Renne üzletéhez. Be az ajtón.

Renne's Pawnshop
Adjunk el mindnet amit csak tudunk. Mehetünk is ki.

Parisian Ghetto
Induljunk el balra, ahol egy garázst látun és egy fiatalembert, aki éppen elhajt egy motorral. Elárulom, õ nem más mint Kurtis Trant. be az ajtón.

Serpent Rouge - 10 pálya:
-------------------------
Vegyük fel a szerszámot az asztalról. Kutassuk át a szekrényeket. Egy fegyvert találunk. Emeljük fel az autót. Az asztalnál húzzuk meg a kart. Lara ereje megint gyarapodott! Az autó alatt kinyílt egy ajtó. Még ne menjünk le, hanem fel a lépcsõn. Tõrjük be az ajtót. Vegyük fel a fegyvert, és a lõszereket. Most másszunk le a kocsi alatt. Vegyük fel a lõszert. Fussunk végig. Másszunk fel a létrán. Használjuk a biztosítéktáblát. Ekkor lejön az étellift. Ez felkelti az egyik fenti õr figyelmét, és lejön az alagsorba. Lõjük le. Menjünk fel a lépcsõn. Lõjük le a következõ õrt. Hívjuk fel az ételliftet. Vegyünk fel a bárpultnál mindent, illetve a DJ pult alatti kis meditet. Fussunk fel a DJ pulthoz. Vegyük fel a lemezt, és kapcsoljuk be a diszkógépet. Ekkor elindul a zene, és a lézerfény. Ez persze gyanús az õrség számára, így elõjönnek rejtekükbõl. Lõjük le az õröket. A kis szobában vegyük fel a tárgyakat, és a kulcsot. Fussunk fel az emeletre. Lõjük az õrt. Fussunk a hangfalhoz, és toljuk az állvány alá. Másszunk fel a hangfalra, és onnan fel az állványra. Az egyik rész ekkor leomlik. Itt ugorjunk át. Lõjük le az õröket. Ugorjunk át a le-fel járó diszkó állványra. A bal hátsó sarokban fel tudunk mászni. Jussunk oda, és fel az állvány tetejére. Innen ugorjunk át a kis korlátos folyosóra. Másszunk fel a létrán. Csússzunk le, de a végén ugorjunk át. Innen balra. Kapaszkodjunk balra, végig az állványon. Másszunk fel a tetejére. Innen ugorjunk a kis házhoz. Az ajtót még nem tudjuk kinyitni, így fordítsuk figyelmünket a ferde hídra. Rúgjunk bele egyet. Lara ereje most megint nõni kezdett! Fussunk az ajtóhoz, mást már be tudjuk rúgni. Vegyük fel a kulcsot. Másszunk le a létrán, és vegyük fel a tárgyat, és nyissuk ki az ajtót. Most már itt is be tudunk jönni. Másszunk fel a létrán. Fent találunk két kart. Az egyik a lámpákat forgatja az óra járásával megegyezõen, míg a másik kar a szerviz állapotba teszi a lámpát. Látunk négy lámpát. Tehát négy lehetõségünk van arra, hogy megtaláljuk a biztosítékot az egyik lámpában. Ha kiemeltünk egy lámpát a szerviz állapotba, akkor menjünk ki, fussunk fel a létrán, és oda a dobozhoz. Nyissuk ki és kutassuk át. Ha megvan a cucc, másszunk le. Háttal csússzunk le, és kapaszkodjunk meg a leejtõ szélében. Araszoljunk el jobbra. Vegyük fel a cuccot. Essünk le egyet. Fussunk a hátsó ajtóhoz. Másszunk fel a létrán, a kezelõhöz, és lépjünk ki az ajtón.

Parisian Ghetto
A megszerzett tárgyakért kaphatunk pár €. Másszunk le az utcán valamelyik csatornafedélnél.

Bouchard's Hideout - 11 pálya:
------------------------------
A folyosó végén a szakadékot ugorjuk át. Fel a létrán. Rúgjuk be az ajtót. Vegyük fel a kis meditet. Tovább. A párkánynál vegyük fel a tárgyat. Jussunk le, és ugorjuk át a szakadékot. Miután átjutottunk, balra kapaszkodjunk le, és másszunk le a falon. Itt kapaszkodjunk be a bejáratnál, és vegyük fel a gyûrût amit találtunk. Másszunk fel.  Tovább, a keresztezõdésnél válasszuk a jobb oldali utat. A ládánál másszunk fel. Ugorjunk át a deszkára. Innen fel a párkányra, és araszoljunk az ajtóhoz. A következõ helységnél ugorjunk fel, és elõre.

Parisian Ghetto
Vegyünk fel mindent. Nyissuk ki az ajtót, és fussunk fel a lépcsõn. Beszéljünk a komával. Elmondja , mit kell mondanunk az ajtót õrzõ kapunál ( I' m busy ). Fussunk ki az utcára, és menjünk a kapushoz. Beszéljünk vele, a jelszó miatt beenged minket. A sírkertbe lépünk.

St, Aicard's Graveyard - 12 pálya:
----------------------------------
A bal oldalon vegyük fel a kis meditet. Elõre, és lõjük le a kutyát aki az utunkba akad. Jobbra hátul a kerítésnél, jobb oldalon van egy kis medit. Középen másszunk fel az egyik mauzóleumra. Innen ugorjunk át a mellettünk lévõre. Innen ugorjunk át az út túloldalán lévõ másik mauzóleumra. Innen ugorjunk a jobb oldali szobros elkerített részhez. A mauzóleumnak törjük be az oldalát. Lara erõsödött! Vegyük fel a tárgyakat. Jussunk innen ki. Kapaszkodjunk fel a zöld párkányra. Vegyük fel a lõszert. Sétáljunk el a bal végéig. Innen ugorjunk le az elkerített sírhoz. Törjük be az oldalát. Vegyük fel a tárgyakat. Jussunk vissza az elõzõ szobros sírkerthez. Döntsük el a szobrot, és le a létrán.

Bouchard's Hideout
Lõjük le a patkányt. Fussunk elõre a folyosón. Amikor leszakad alattunk a padló, ugorjunk elõre. A vízbe esve ússzunk a zöld növényhez, itt másszunk fel. A fal oldalában végighúzódó csövön kapaszkodjunk végig. bele a vízbe, és másszunk ki a növényeknél.   A törmeléknél húzzuk el a nagy követ. Ekkor a mögötte lévõ rész összeomlik. Lõjük le a rácsnál a patkányt, majd rúgjuk be a rácsot. Kússzunk be. Vegyük fel a tárgyakat. Nyissuk ki az ajtókat. Fussunk be a bal oldali megnyílt bejáraton. Essünk a vízbe, és ússzunk elõre. Másszunk ki. A kidõlt részen menjünk át a másik szobába. A félig ember, félig szörny szenved az ágyon,az oldalánál vegyük fel a kis meditet. Ki a folyosóra. A szemközti cellában találunk lõszert. Kint menjünk a világos ajtóhoz. Itt van Bouchard-ot. (Amikor belépünk, akkor egyenesen felé menjünk, mert ha a másik irányba megyünk akkor váratlanul lelõ minket!) Miután megtudtuk Renne tud rajtunk segíteni, húzzuk meg az ajtónál lévõ kart. Erre a kinti zárt cella ajtaja kinyílik. Fussunk oda. Toljuk a dobozt a rácshoz. Kapaszkodjunk fel a párkányra. Váltsuk át az itt lévõ kapcsolót. Másszunk le, be Bouchard irodájába, és ki a megnyílt ajtón.

St. Aicard's Church
Innen menjünk ki az utcára.

Parisian Ghetto
Menjünk Renne boltjába.

Renne's Pawnshop
Lara belép, egy magas alak távozik, és vállal belemegy Laraba. Kicsit nagy a rendetlenség
Lara kiteszi az útleveleket a pultra. Menjünk hátra. Renne holttese hever a földön, és elõtte egy furcsa ábrát. Vegyük ki Renne kezébõl a füzetet, és olvassuk el. A füzetben találunk egy kódot. Menjünk hátra a lezárt ajtóhoz. Üssük be a kódot. A  szoba kinyílt. Be, és vegyünk fel mindent. Amikor minden megvan, a mozgásérzékelõk el kezdenek mûködni. Amint megmozdulunk, elindul a visszaszámlálás. Nyomjuk meg a gombot. Fussunk ki. Jobbra emeljük fel a csapóajtót. Másszunk le, ugorjunk le a résnél, és fussunk végig a csatornába. ( kicsit nehéz, ezért lehet, hogy többször kell próbálkoznunk, és nagyo levisz az életünkbõl, de mi ne foglalkozzunk ezzel, csak siessünk kifutni )
"Egy fiatalember várakozik a csatornától nem messze. Cigarettára gyújt. Lara az életéért fut, a lángok elõl. Mielõtt elérnék a lángok kijut. Kicsit megégve fekszik a földön. A fiatalember eldobja cigarettáját, és elcammog."
"Eickhardt megbeszélést tart a szövetségeseivel,  eléri náluk, hogy szállják meg a páriszi Louvre-t."

Louvre Storm Drains - 13 pálya:
-------------------------------
Vegyük fel a tárgyakat. Fussunk fel a lépcsõn. Vegyük fel a nagy meditet. A nagy teremben másszunk fel, a csövön a platóra. Itt váltsuk át a kapcsolót. Lent a ventilátor leáll. Le, és keressük meg a ventillátort. Forgassuk el az egyik lapátjánál fogva a ventilátort. Lara ereje ismét növekedett! Kússzunk be a résen. Bent tekerjük el a csapot (1). Ezek után az a cél, hogy megkeressük a további 5 csapot. Fussunk ki. A nagy víznél szembe fussunk be a folyosón. Be az ajtón, és végig. Lõjük le a patkányt. Tekerjük el a csapot (2). Vissza a nagy teremhez. Ismét fel a csövön, az emeletre. Tekerjük el a csapot (3). Fussunk el a rámpa végéig, és ugorjunk fel a létrára. Kapaszkodjunk fel. Induljunk el a gerendán. Ahol a sodronykötél van, kapaszkodjunk át a kerékhez, és tekerjük el (4). Lent a vízszint megemelkedik. Essünk le a vízbe. Ússzunk le, és végig a csatornán egy másik nagy teremig. Az itteni helyszín már sokkal rongáltabb, mint az elõzõ. Másszunk fel a platón, amelyik belelóg a vízbe. Fent kapaszkodjunk át középig. Innen menjünk el a csapig, és tekerjük el (5). Vissza középre. A fenti rúdon menjünk a leomlott platóhoz, és kapaszkodjunk fel rá. Másszunk fel. Ugorjunk át a csaphoz, és tekerjük el (6). Az összes lámpa világít, a gép leállította a víz folyását. A fenti rácsos csõnél kússzunk be, és csússzunk le. Fussunk ki a központi teremhez. Jussunk fel a terem tetejéhez, a csõhöz, amibõl a víz zúdult ki. Ugorjunk oda, és nyissuk ki az ajtót. Ugorjunk le a vízbe. Másszunk ki a bal oldalon. Induljunk el balra, és jussunk végig a hordóig. Itt találjuk meg a zöld feliratos oszlop. Tegyük rá az oszlopra a detonátort. Ugorjunk hátra, be a vízbe. Hamarosan felrobban a detonátor, és a csõ is. Sajnos a lángok begyújtották a víz felszínén lévõ olajt, így nem célszerû a felszínre úsznunk. Baloldalon két csatorna is van. Az egyikbe ússzunk be, és kövessük a csatornát. Nemsokára ismét kiérünk a szobába. A robbanás a termet is tönkretette. Jussunk végig a termen a felrobbantott csõig. Fussunk át rajta. Menjünk az ajtó felé.

Louvre Galleries - 14 pálya:
----------------------------
Fel a lépcsõn, közben lõjük le az õröket. Nyissuk ki az ajtót. Egy nagyon bonyolúlt védõrendszerû termet találunk. El kell jutnunk a szoba másik végébe. Ha belelépünk a lézerbe, akkor a szoba két ajtaja bezáródik, és egy fegyveres jelenik meg, kivizsgálni a rendellenességet. Ekkor a bejáratnál lévõ kapcsolóval tudjuk ismét mûködésbe hozni a lézereket, és kezdhetjük elölrõl az egészet. Átjutás: másszunk fel a középsõ tárlóra ; innen ugorjunk a bal oldali fali mûtárgyhoz ; apaszkodjunk fel rá ; vegyük fel a nagy meditet ; ugorjunk át a lézer felett ; itt középen úgy ugorjunk, hogy a le-feljáró lézerhez ne érjünk ; most az eltûnõ lézeren kell átugranunk ; tárló jobb oldalán kapaszkodjunk végig. Amint átérünk lézerek négyzetes alakzatot, vesznek fel, így lehetetlenítve az átjutást. Ám a két szélen, a tárló tetején keresztül simán átjutunk. Jussunk át, és ki az ajtót. A kamera végigpáztázza termet. Az elsõ kereszt lézer alatt kússzunk át. A következõ függõlegesnél, pedig oldalazva. Óvatosan közelítsük meg az õrt, ártalmatlanítsuk ahogy csk tudjuk, próbáljuk meg inkább a lopakodásssal. Vegyük fel a kártyáját, hátul, pedig a nagy meditet. Nyissuk ki az ajtót. A második teremben is ártalmatlanítsuk az õrt. Két üres tárlót találunk itt. A kicsit húzzuk el a kapcsoló elõl. Lara megint megerõsödött! Most a nagyot toljuk teljesen elõre a lézerek irányába. Álljunk a kapcsolóhoz, és váltsuk át. A Mona Lisa elõtti lézer kikapcsol, de nem sokáig!. Fussunk a nagy tárlóhoz, másszunk fel rá, és ugorjunk a Mona Lisa tárlója tetejére. A lézer megint aktyv lesz. Irány be a szellõzõn. Másszunk fel a létrán, és fent rúgjuk ki a rácsot. Lõjük le az õrt. Menjünk a jobb oldali szellõzõhöz, és másszunk fel rá. Innen ugorjunk fel, és a párkányra másszunk fel. Araszoljunk teljesen végig. Ahol rács van, ott kapaszkodva tudunk átjutni. Nemsokára egy kötélhez érünk. Másszunk végig rajta a szemközti falig. Lara ereje növekedett! Végig a párkányon. Az ereszcsatornán le. Be az ablakon. Lõjük le az õrt. Vegyük fel a kulcsát amit hagy. Ki a párkányra, le a talajra. Nyissuk ki a középsõ ajtót. A két oldalon fosszuk ki az ajtók mögötti szobákat. Miután végeztünk, vissza az ereszhez, és másszunk fel teljesen. Ugorjunk át a jobb oldali tetõre. Fussunk végig, és másszunk le a létrán. Nyissuk ki a középsõ ajtót. Itt nem messze van egy szoba. Az õr kulcsával nyissuk ki, és vegyük fel a feszítõvasat az asztalról. Másszunk fel a létrán. Feszítsük fel az ajtót. Másszunk be a szellõzõbe. Le a létrán, és tovább a szellõzõben. Kapaszkodjunk le a szobánál. Ki a folyosóra, és lõjük le az õrt. Be az elsõ ajtón. Hátul az automata üvegajtónál nem tudjuk kinyitni a szekrényt, amiben gázálarcok vannak. Jegyezzük meg ezt a szobát késõbb el kell tudnunk ide jutni. Menjünk ki a folyosóra, és be a második ajtón. Lõjük le az õrt. Az ajtónál balra vegyük fel a fegyvert. A monitorasztalnál a bal oldali figyeli Madamme Carviere szobáját. A monitoron van kiírva. Jegyezzük meg a kódot. Ki a folyosóra, és üssük be a kódot az ajtónál. Be, és megszerezzük Carviere kártyája. Ki a folyosóra, és a végén használjuk a kártyát. Fussunk le a lépcsõn. Nyissuk ki az ajtót. Lõjük le az õrt. A kártyaolvasónál használjuk a kártyát. Nyissuk ki az ajtót. Most értünk ki a lézeres folyosóra. Szemben jobbra használjuk a mami kártyáját. Be az ajtón. Fussunk le a lépcsõn. A közbülsõ teremben lõjük le az õrt. Fussunk tovább lefelé, és a nagy ajtót nyissuk ki.

The Archeological Dig - 15 pálya:
---------------------------------
Irány az épületek felé. Lõjük le a konténerbõl kilépõ õrt. Bent a konténerben váltsuk át a kapcsolót. Fények gyulladnak ki a másik helység. Ki, és lõjük le a fegyverest. A következõ konténerben, vizsgáljuk meg az asztalt. Vegyük ki a papírt a nyomtatóból. Jegyezzük meg az ábrát. Irány ki. Lõjük le az õrt. Nyissuk ki a bal oldalon lévõ nagy kaput. Kapcsoljuk be a röntgengépet. Pásztázzuk végig, és jegyezzük meg a furcsa ábrát a földben. (egy kék keretet látun majd!) Vissza a nagy teremhez. Le a létrán. Menjünk telljesen le, kedvünk szerint. Lõjük le a lenti õrt. Másszunk fel a kis létrán, és fel a falon. A híd aljában kapaszkodjunk végig át. Fel a deszkára, onnan  fel a hídra. Váltsuk át a kapcsolót a hídnál. Ekkor a lift felemelkedik. Vissza híd alá. Ugorjunk a liftre. Onnan az ikonos tárcsára. Figyeljük meg a tárcsát. Látunk négy sor ikont, és egy kart. Amint meghúzzuk a kart a sorok elmozdulnak. Ha felfutunk, találunk négy kart. A karokkal tudjuk rögzíteni az ikonos sorokat, amik már nem mozdulnka el amég be van kapcsolva fent a kar. Vissza a  tárcsához. Nézzünk bele a noteszunkba. Az egyik oldalon ott van 2 ikon. Tekerjük ki az egyiket, és amint a vízszintes keretben van, fussunk fel, és a megfelelõ karral rögzítsük. Emlékezzünk csak... van még két ikonunk az egyik a nyomtatóból, a másik a röntgengépbõl. Nézzük, meg melyik sorokban szerepelnek melyik szerepel, és úgy rögzítsük õket. Ha jól csináltuk akkor fent kinylik egy "lyuk". Irány oda és essünk bele, vagy akármi, csak jussunk lejebb.

Tomb of Ancients - 16 pálya:
----------------------------
Jussunk le. Menjünk ki a fõteremhez. A kamera megmutatja mi a helyzet. A denevért lõjük le. Másszunk le a lenti kiszögelésre. Innen ugorjunk át a gerendára. Ugorjunk be a barlangba. Másszunk le. Ugorjunk át a leszakadt hídon. Hátul vegyük fel a kis meditet. Ha kell vadásszuk le a denevéreket. Ugorjunk át a jobb oldali szobornélküli párkányra!!!. Tovább a bal oldali szobros párkányra. Kapaszkodjunk végig balra, és ereszkedjünk le. Inen másszunk tovább lefelé. Tovább balra és lefelé. Sétáljunk ki a kiszögelés végéhez. Ugorjunk át az oszlopra. Húzzuk meg a kart. Erre kõlapok jönnek ki a falból. A lapokat használva jussunk le a talajra. Az itt lévõ csontit hagyjuk csak idõlegesen, tudjuk ártalmatlanítani, és csak a lõszer fogy. Lent kússzunk be a bejáraton. Váltsuk át a bent lévõ kart. Erre megint lapok jönnek elõ a falból. A kamera megmutatja, fent van egy kar. Kússzunk ki, és jussunk fel a lapokon a karhoz. Váltsuk át. Erre a talajon lévõ ajtó nyílik le. A feladat adott jussunk le a talajra, és másszunk le a csapóajtónál. Rúgjuk be az ajtót. Lara erõsebb lett! Vegyük fel a sörétes puskát, illetve a lõszereket. Menjünk ki, és tovább jobbra. A folyosóra kiérve mögöttünk bezáródik az ajtó. Jobbra húzzuk meg a kart. Szemben a terem végében kinyílt az ajtó, de csapdák nehezítik az odajutást. Tovább bonyolítja a dolgot, hogy ez mind idõre megy  A tüskéknél ugorva jussunk át. Amint átjutottunk, fussunk tovább és nyissuk ki az ajtót.

The Hall of Seasons - 17 pálya (átjárható pálya):
-------------------------------------------------
Egy nagy teremhez érünk ki. Középen a négy elem ikonját látjuk 90 ° -os körcikkekre felosztva. Ha ráállunk az egyik körcikkre, akkor három hozzátartozó ajtó nyílik ki. Ügyeljünk arra, hogy csakis egy ikonra lépjünk rá! A három ajtónál van egy-egy kar, de mindig csak az egyik kar nyitja ki a középsõ ajtót, ami mögött van egy-egy kristály. Itt van még egy csonti, de sok vizet nem zavar. Ha szemtelenkedne, verjük el úgy Istenesen  Tehát fussunk az elsõ jelre, ami egy körre, vagy felhõre emlékeztet. Jobbra kinyílt a három ajtó. Válasszuk a jobb oldali bejáratot, és húzzuk meg a kart. Erre kinyílik a középsõ ajtó. Fussunk be rajta.

The Breath of Hades - 18 pálya:
-------------------------------
Amint kiérünk látjuk itt fõleg a levegõ dominál. A terem két oldalánál lévõ arcokból levegõ süvít végig. Induljunk el jobbra. Toljuk be a falat. Vegyük fel a lõszereket, és váltsuk át a kapcsolót. Erre a terem aljából faoszlopok jönnek fel. Menjünk ki. Cél az oszlopok segítségével átjutni a terem túloldalára. Vegyük fel a kristályt. Jussunk vissza az oszlopokon, és menjünk ki.

The Hall of Seasons
Fussunk középre, és most a csillag mintájú ikonra álljunk rá. Fussunk a kinyílt ajtók felé. Válasszuk most is a jobb oldalit.

The Sanctuary of Flame - 19 pálya:
----------------------------------
Erre a teremre a tûz a jellemzõ. A köveken ugrálva jussunk át a terem végébe. (Tipp: Várjunk egy ideig az ajtónál, míg a vízszintes tûzfüggöny áthalad a szobán!) Miután átjutottunk, menjünk fel a lépcsõn, és vegyük fel a kristályt. Innen balra megjelenik két platform a levegõben. Általuk eljuthatunk a fali beugróhoz, ahol tárgyakat tudunk felvenni. Visszafelé, új platformok jelennek meg a levegõben, és a láva felszínén. Rajtuk keresztül jussunk vissza a bejáratig.

The Hall of Seasons
Válasszuk azt az ikont ami egy "B" betûre hasonlít. Most a középsõ bejárót válasszuk.

Wrath of the Beast - 20 pálya:
------------------------------
Amint belépünk a terembe földrengés, rázza meg a termet. A szoba padlózata leomlik, és folyamatosan omladozik, ha bizonyos részre rálépünk. Meg van nehezítve a dolgunk, de nem lehetetlenség átjutni. A terem összes oszlopa leomlik, így megnehezítve a visszajutást  Vegyük fel a kristályt. Szerencsére a padló újraépül, így van remény a visszajutásra. Amint elindulunk három tüzes csonti jelenik meg. Kerülgessük ki õket, de le is lõhetjük mindanyukat a középsõ gödörbe. de vigyázzunk velük, mert tüzet hánynak nekünk, és szaladhatunk a vízhez. A terem két oldalánál húzzuk meg a két kart. Kinyílik a bejárat. Fussunk ki.

The Hall of Seasons
Fussunk középre. Már csak egy ikon maradt. Álljunk rá. A kinyílt ajtóknál most a bal válasszuk.

Beptune's Hall - 21 pálya:
--------------------------
Vigyázzunk a tüzes csontit. Ugorjunk a vízbe a szökõkútnál. Lent a víz mélyén váltsuk át a kart. Ússzunk a felszínre. Másszunk ki, és ugorjunk le a nagy mélységnél. Szerencsére már víz van az alján, így nem esik bántódásunk. Keressük meg a víz alatti bejáratot. Húzzuk meg a kart. Erre jobban megemelkedik a vízszint. Másszunk ki az ablakoknál. Kettõnél tárgyat találunk a harmadiknál, pedig egy lejáratot. Ússzunk le. A második medinél, vegyük az irányt balra, át a rácson, és fel. Itt levegõt tudunk venni. Ússzunk le, és végig elõre. Kerüljük el a kicsapódó tüskéket. A járat végén forduljunk jobbra. Itt találunk ismét levegõvételre alkalmas helyet. Miután kifújtuk magunkat, ússzunk le, és tovább elõre. Kiértünk a nagy terem aljához. Vegyük fel a kristályt. Még ne ússzunk fel, hanem váltsuk át a lenti kart. Miután ez is megvan, ússzunk fel levegõért. Amikor meghúztuk a kart egy sír ereszkedett le, és adott utat a kijárat felé. Ússzunk le, és be a sírnál. Ússzunk fel. Ismét a szökõkútnál találjuk magunkat. Másszunk ki, és hagyjuk el a termet.

The Hall of Seasons (: utóljára :)
Tegyük be a kristályokat a foglalatokba. Ekkor látunk egy ajtót kinyílni. Az egyik ajtónál rontsuk el a kart, ekkor nem bejutunk a kívánt terembe, hanem leesünk egy szintet. Ne aggódjunk ez a célunk. Lent, a csapdákat elkerülve keressük be az elõbb aktivált ajtót. Nyissuk ki, és fussunk le a lépcsõn. Húzzuk meg a kart. Fussunk le a lépcsõn. A központi teremben négy csapot találunk, amit el kell tekernünk, így elindítva a szerkezetet. Az elsõt rögtön találjuk balra. (4/1) Másszunk le a létrán. Ugorjunk át a központi szerkezetre. Jobbra találunk egy láncot, ami a falhoz van rögzítve. Másszunk át rajta. A végén engedjük el a láncot. Másszunk fel a létrán. Tekerjük el a kereket. (4/2) Másszunk le az elsõ létrán. Ugorjunk át a szerkezetre. Jobbra van egy másik lánc. Másszunk át rajta, és fel a létrán. Tekerjük el a csapot. (4/3) Jussunk vissza a szerkezetre. Innen a legelsõ létrához ugorjunk le. Onnan vissza a szerkezet elsõ emeletére. Keressük meg az utolsó kereket. Tekerjük el. (4/4) Erre a szerkezet mûködésbe jön. Pengék csapódnak ki, és kezdenek el forogni. Kerüljük el a pengéket, és jussunk fel a bejárathoz. Fussunk fel a lépcsõn. Toljuk vissza a kart. Fussunk fel a lépcsõn. Kerüljük el a csapdákat, és keressük meg a liftet. Húzzuk meg egyszer a láncot. Forduljunk meg, és vegyük fel a tárgyakat. Húzzuk meg még egyszer a láncot. Csak most jutunk fel. Fussunk ki a terembe. A terem kissé átváltozott, mivel oszlopok jöttek elõ a padlóból, és emelkednek, illetve süllyednek. Másszunk fel a legalacsonyabbra, és ugráljunk át a magasabbra. A negyedikrõl ugorjunk fel a fenti korállványra. Sétáljunk ki az egyik rámpánál a korláthoz. Vegyük elõ a sörétes puskát. Sétáljunk végig a lépcsõ felé. A megjelenõ csontikat lõjük le a mélybe. Fussunk fel a lépcsõn. Itt is lõjük le a csontikat. Fussunk a leomlott padlóhoz. Itt másszunk fel a falon a kapcsolóhoz. Váltsuk át a kapcsolót. Látjuk a lépcsõnél az ajtó kinyílt. Jussunk oda, és vegyük fel a tárgyakat. Jobbra a falat toljuk be teljesen. Lara erõsebb lett! Fussunk, és másszunk vissza, a karhoz. Innen kapaszkodjunk végig a fenti peremig. Épphogy elég volt az energiánk, de még így is csak a félúton vagyunk. Kapaszkodva jussunk fel a kupolához. Amint a függõleges részhez érünk ugorjunk hátra, mert idõnk nem lesz az oldalazáshoz. Itt jól fújjuk ki magunkat. Fussunk ki az ajtón, és fel balra a lépcsõn.
"Lara közel megy a sírhoz,  felolvassa a sírszöveget."
Egy szellem jelenik meg. Csak úgy tudjuk elkerülni az energiaveszteséget, amit a szellem érintése okoz, hogy guggolásba leereszkedünk. Négykézláb vegyük fel a kinti lõszereket. A lávás részen kívülrõl, guggoljunk szembe azzal a szoborral, amelyik kezében kéken világít a festmény. Kezdjük el lõni a szellemet. Kb. 20 - 24 lövés után magába, roskad a szellem, így lesz idõnk megszerezni a szobor kezébõl a festményt. Ha átváltana másik szoborra a kék fény, akkor meg kell ismételnünk a szellem idõleges kiiktatását. Miután megszereztük a festményt, hagyjuk itt a szellemet, és fussunk le a lépcsõn.

Tomb of Ancients
A víz szintje megemelkedik. Ússzunk fel teljesen. Vegyünk nagy levegõt. Ússzunk be a kicsit lejjebb lévõ barlangba, és fel teljesen.

The Archeological Dig
Álljunk rá a dobozra. Innen ugorjunk a kerítés tetejére. Lendüljünk át, és fussunk tovább jobbra.

Galleries Under Siege - 22 pálya:
---------------------------------
Fussunk fel a lépcsõn. Lõjük le az õrt. Fussunk fel a lépcsõházban. Strahov emberei megszállták az épületet, és könnygázzal árasszák el az épületet. Most kell a gázálarc. Fussunk tovább fel. Nyissuk ki az ajtót, és oda, ahol a gázálarcok vannak. Közben lõjük le a fegyvereseket. Siessünk mert Lara nem tud a végtelenségig a gázban meglenni. Nyissuk ki az ajtót. Az inventory-ban vegyük fel a gázálarcot. Lara erõsebb lett, mostantól már sprintelni is tud! Innen ki, és le a lépcsõn. Lent fussunk balra. Rohanjunk elõre. Lõjük le a fegyverest. Le a lépcsõn, és irány balra.
"Lara átóvakodik a termen. Egy fegyver szegezõdik a fejének. Láthatóan meghökken. Egy kéz simítja végig, és fegyverezi le. Egy szó sem hallatszik. Lara hirtelen megfordúl, egy " jóképû" pasassal találja szemben magát. A pasas hátrál. Strahov fegyvereseivel rajtaüt a páron, és üldözni kezdik. A pár menekülni kénszerül. Futtában a férfi egy pengét mentálisan röptet magához. Nagy nehezen egérutat nyerniük. A férfi halálmegvetõ bátorsággal ugrik le a korlátról, Lara inkább lefut, mint hõsködjön. A pasast kifeküdve találja az utcán. Amikor közelebb hajol, ütés éri a tarkóján, és elveszti az eszméletét. Aki megtámadta alakváltó. Elõször egy fegyveresre, majd, Bouchard testõrére változik át.
Larát Bouchard keltegeti. Ráveszi a férfit, vigye el Von Croy lakására."

Von Croy's Apartment - 23 pálya:
--------------------------------
FMV
"Lara belép Von Croy lakásába. Felemel egy közös fényképet. A tükör megvilágítja arcát. Képek ugranak be, a professzor halálával kapcsolatban. Lassan felsejlik elõtte Eckhardt volt az elkövetõ."
Vegyük fel az asztalnál a fegyvert, lõszereket. minden tárgyat amit találunk. Egy kis idõ után egy fegyveres jelenik meg. Lõjük addig, míg ki ne mmegy az ajtón. Rúgjuk be a lépcsõ alatt az ajtót. Lara erõsödött! Bent vegyünk fel mindent, és fel a lépcsõn. Vegyünkfel mindent. Nyissuk ki az ajtót. Az ágy mögött a gardróbban vegyünk fel mindent. Fussunk le, és ki a laksajtón át. Kint vegyünk fel mindent. A piros ajtót rúgjuk be. Vegyünk fel mindent. A lézerekhez ne érjünk. Menjünk vissza a folyosóra, és be a jobb oldali nyitott ajtón. Vegyük fel a tárgyakat. Amint felvettük, a falon lövésnyomok jelzik támadónk visszatértét. Hulljon a férgese! NE KÍMÉLJÜK, LÕJÜK AMÍG EL NEM MEGY!. Vegyük fel a fegyverét, és a lõszereket. Használjuk ezentúl ezt az új fegyvert!. Kint hasaljunk le a padlóra, és kússzunk el a lézer alatt. ( gugolás + elõre + enter   - de tartsuk a gugolást! ) Forduljunk be a folyosón.
"Itt most felrobbannak a robbannivaló bombák és hazavernek mindent."
Irány: le a lépcsõn. Vegyük fel az összes tárgyat lent. Menjünk Vissza. Vegyük fel a tárgyakat. Vegyük elõ a fegyvert. Az elsõ lézeren amikor kialszik fussunk át. Óvatosan jussunk át valamely lézeren, és ügyeljünk a gyorsaságra, mielõtt észre venne mindeket a faszi => lõjük le.
"Lara odamegy a krapekhoz. Csörög egy telcsi. Lara felveszi, persze udvariasan nem szól bele.Kiderül, hogy a faszit nem más mint Bouchard küldte. Ez égõ számára mert most lebukott. Azonnal el is megy.
Lara inaktíválja a robbanós cuccokat majd a kinti autóval elhajt...."

The Monstrum Crimescene - 24 pálya:
-----------------------------------
Beszéljünk az autó mellett álló "csákóvall". A sikátornál vegyük fel a kalapácsot!. Át a téren. A tér jobb oldalán van egy csatornafedél. Kalapácsot kell használnunk. Másszunk le a létrán. Vegyük fel a nagy meditet. Másszunk ki, és be a legelsõ sikátorba. Lõjük le a kiskutyát aki elég depressziós, és a fegyverest is. Feszítsük fel a csatornafedelet. Másszunk le. Fussunk végig a csatornában. A törmeléknél menjünk be a raktárba. Fel a lépcsõn, és egyenesen tovább. Itt találjuk Bouchard-ot.
"Lara egy kicsit leamortizálja Bouchard-ot. Szadamahózva kiköti a radiátorhoz...ehh...:) "
Kérdezzük ki.Megtudunk pár dolgot.
Távozzunk a szebbik - díszesebb ajtónál. Fel a lépcsõn. Fent tóljuk elõre a ládát. Lara ereje megintcsak növekedett! Fel az állványra. Fent húzzuk meg kétszer a láncot. Erre lent a szekrény arrébb csúszik. Jussunk le, és vegyük fel a kis medit. Most a másik állványon jussunk fel a lánchoz. Annyiszor húzzuk meg a láncot, míg a toronyóra ajtaja ki nem nyílik. Másszunk le, és használjuk az órát. A mutatókat állítsuk 3:00-ra. Erre a mintás padló megnyílik nem messze tõlünk. Fussunk le. Itt vizsgáljuk meg a tárlókat. Vegyük fel az asztal elõttrõl a papírdarabot. Az Invetory-ban olvassuk el. Most egy új kóddal lettünk gazdagabbak. Menjünk a nagy képhez, és üssük be a kódot. A nagy kép elhúzódik, így utat engedve a mögötte rejtõzõ tárgyhoz. Fussunk fel, és távozzuk arról, amerrõl jöttünk.
"Bouchard ELMENT , Lara szadizásai miatt?"
Fussunk ki a folyosóra.
"Lara kinyitja az ajtót. Bouchard teste esik ki - tényleg elment."
Vegyük fel a test mellett lévõ kulcsot. Fussunk tovább, és távozzunk a piros ajtón. Az utcán vagyunk. Beszéljünk Luddick-al. 800 € -ért elvisz minket Strahov erõdítményéhez.Ebbe belemegyünk...

The Strahov Fortress - 25 pálya:
--------------------------------
Azonnal csináljunk egy mentést! Keressünk egy nyitott konténertet. Itt vegyük fel a nagy meditet. A jobb oldali nagy  ajtónál menjünk el.
"Ekkor fent a daru elindúl, megfogja a konténert és felemeli"
Siessünk! Mássunk fel a konténerekre!. Ugorjunk rá arra a konténerre amit megfogott a mágneses emelõ. Amint a daru lejjebb ereszti a konténert, ugorjunk fel rá, és így utazzunk át a másik teremhez. Csendbe lopakodjunk és nyírjuk ki a fegyveres õröket!. Másszunk fel a ládákra, és innen tovább a felsõ folyosóra. Fel a létrán. Induljunk el és menjünk be a jobb oldali ajtón. A katona kártyájával nyissuk ki az ajtót. A fegyver legyen kéznél, és így hátráljunk el a faltól amint kilépünk.  Fent egy fegyveres figyel. Siessünk kinyírni, majd másszünk fel a létrán. Tegyük a dolgunkkat fent!
"A daru aktív lesz."
Le a létrán. A katonákkal végezzünk és irány a leghosszabb létra!. Másszunk fel szépen. Fent menjünk a daru irányítófülkéjéhez.
"Lara átveszi az irányítást. A lenti területet megtisztítja a gépfegyverektõl."
Le a létrán. Fussunk a lefelé vezetõ létrához, és másszunk le ott is. Kerüljük ki a kamionokat, és nyissuk ki az ajtót.
Fussunk el jobbra. Itt látunk jónéhány ládát. A feladatunk az, hogy Lara ereje megnõljön. Azt kell csinálnunk, hogy a piros feliratú ládát nekitólljuk a ládarakáshoz. A másik faládát pedig egyenesen a kerítéshez és neki az ajtónak. A dögökkel végezzünk. Ezzel még nem lettünk erõsebbek. Játszunk a logikánkal! Cél: a legfelsõ ládát nekitólni a drótkerítéshez! Okoskodjuk ki, és ha jól csináltunk mindent, akkor Lara erõsebb lett! A gõz még mindíg ugyanúgy jön.. Másszunk le, és keressük egy kétemeletes ládát a bal oldalon. Toljuk teljesen a légkondi alá. Másszunk fel a duplaládára, innen pedik a légkondira. Tekerjük el a kereket.
"Megszûnt a gõz, mostmár átmehetünk rajta."
Vissza a ládákhoz. Fel telljesen a 3-dik doboz tetejére Innen kapaszkodjunk fel a mennyezeti rúdra. Húzzuk fel a lábunkat, és araszoljunk át. Menjünk a létrához, ás kapaszkodjunk fel rá. Váltsuk át a kapcsolót.
"A fûrészgép elindúl. Az egyik fûrészkorong hírtelen elugrik felfelé és elvágja a légkondi csõrendszerét."
Ahol vagyunk, ott nézzünk fel. Keressük meg a pallón és másszunk fel rá. Óvatosan sétáljunk végig, és másszunk fel a szellõzõre. A végénél ereszkedjünk le. Rövid idõre engedjük el a kapaszkodást, egészen addig, amíg a szellõzõ aljába bele nem kapaszkodunk. Másszunk be a szellõzõbe. Kússzunk végig. Kapaszkodjunk le.
"Strahov bevonszolja Luddick-ot a szobába, és a székre "dobja". Eckhardt egy rövid eszmeváltás után végez vele.."
Kússzunk elõre Larával. A csatorna végénél ugorjunk le. Lõjük le a fegyverest. Vegyük fel az elejtett kártyát. Lõjük szét a gázpalackot. Erre egy kábelhenger szabadul el, és gördül végig a lézernyalábokon. Menjünk fel a lépcsõn, és nyissuk ki az ajtót. Bent lõjük le a katonákat. Kutassuk át a szekrényeket, és vegyünk fel mindent. Használjuk az asztali irányítópultot.
"Lara kikapcsolta a védelmi rendszert. Csak egy katonát látunk aki kapkod össze vissza és gyorsan bezárja az ajtót, társai már késõn érkeztek és szörnyeledelek lettek. A DÖG most szabadon garázdálkodik és nemigen állnak az útjába."
Menjünk ki az ajtón. A lézereknél forduljunk balra. Nyissuk ki az ajtót. Luddick holteste van itt. Vegyük fel a fegyvert az ágyról. Menjünk ki. A kinti állványokról vegyük fel a fegyvert, és a hozzá való lõszert. Hason kúszva, araszoljunk el a lézerek alatt. A tömböknél nyissuk ki a jobb oldali ajtót.

The Bio-Research Facility - 26 pálya:
-------------------------------------
Nézzünk körül a kertben. Egy vén szivart találunk, beszéljünk vele. A szökõkútnál, húzzuk meg az egyik fejet. Erre hátul megmozdul a kút. Fussunk oda. Másszunk fel a létrán. Fent vegyük fel a lõszereket, és váltsuk át a kapcsolót. Fussunk az ajtóhoz. Bent nyomjuk be a sárga gombot. Menjünk ki az ajtón. Itt szörnyikék elevenednek meg. Intézzük úgy, hogy ki tudjuk csendben kerülni a bestiát. A bal lépcsõn fussunk fel. Kapaszkodjunk át a növénynél a csatorna segítségével, a központi tárolók tetejére. Jobbra tekerjük el a kereket. A másik végében találunk egy másik kereket, amit szintén tekerjünk el. Erre, az egyik tárló alja lenyílt. A csatornán jussunk vissza, és le a lépcsõn. Essünk le a tárlónál. Másszunk ki a vízbõl. A lezúduló víztömegnél ugorjunk a létrára. Másszunk fel. Ha nem sikerült volna az ugrás, akkor ússzunk ki innen és másszunk ki a partra. Ha sikerülne akkor nyissuk ki az ajtót. Fussunk át a folyosón. Nyissuk ki az ajtót. Lõjük le az õrt. Fussunk le a lépcsõn. A lenti nagy csõnél látunk egy kereket. Jussunk oda, és tekerjük el. Közben vegyük fel a lõszert. Oldalt látjuk leáll a gõzáramlat. Fussunk fel a lépcsõn. Ugorjuk át a leszakadt részt. Másszunk fel a létrán. Fent a növénynél vegyük fel a lõszereket. Másszunk fel a nõvénynél a falra. Jussunk el a lifthez. Itt kapaszkodva, jussunk át a pallóra. Váltsuk át a kapcsolót. Erre a lift megmozdul, és elfut a sin végére. Másszunk le a létrán, és ereszkedjünk le a bejárathoz. A hiányos padlónál araszoljunk balra, és másszunk fel a csövön. Itt tovább balra. Kapaszkodjunk fel. Másszunk fel a növénynél, a lifthez. Haladjunk tovább. Másszunk le a létrán, és tovább lefelé. Az ajtó mellett nyomjuk meg a gombot. Erre az ajtó kinyílik. Menjünk át az ajtón, és induljunk el a rámpán.
"Egy fa? akadályozza az utunkat... "
Másszunk le a létrán. Lent vegyük fel a lõszert. Fussunk fel a lépcsõn. Toljuk el az asztalt. Jól nézzük meg a rajzokat. Itt találunk öt csapot, és egy gépet oldalt. Keverjünk ki egy folyadékot ami megriasztja a fát és elengedi a kapukat. Miután három csapot eltekertünk, a gépnél lévõ kart húzzuk meg. Az ábrák közül a legfeltûnõbb kép elegyét keverjük ki, és húzzuk meg a gépnél lévõ kart.Ha jó:
"Az elegy közelít a fa felé. A fa elrohad és elengedi a kapukat."
Ki az ajtón.
"Egy katona holteste fekszik fent az emeleten. A kamera végigtekinti a pályát."
Itt három kártyát kell begyûjteni. Lõjük le a lenti katonát, és vegyük fel a kártyáját. Másszunk fel középen a létrán. Tovább fel a lépcsõn. Ugráljunk végig a tetõn. Az utolsónál fel a rámpára. Egyenesen a növényeknél egy nagy mélységet látunk. Lara meg is jegyzi, még nem érzi magát eléggé, éretnek az átjutásra. Fussunk tovább balra. A fánál balra, és nyissuk ki az ajtót. Vissza a fához, és lõjük le a katonát. Fussunk oda. Ugorjunk át a másik platformra. Kapaszkodjunk fel. Lara erõsebb lett! És közli, most már át tud jutni a szakadékon. Vegyük fel a nagy medit. Jussunk vissza az elsõ szakadékhoz. Ugorjunk át a mélység felett. Fussunk balra. A rámpa végénél másszunk fel a növényre a falon. Irány fel, és jobbra. Induljunk el a folyosón.
"Eckhardt mérgelõdik. Boaz sokmindent elbaszott ezért eledel lesz belõle. Felfalja egy mutánska."
Vegyük fel a kártyát, és a lõszert. Másszunk le, és tovább a nagy mélységhez. Itt kapaszkodjunk le, és araszoljunk jobbra a növényen. Másszunk le a lépcsõre. Lõjük le a katonát. Vegyük fel a kártyáját. Jussunk el a létrához. Vegyük fel a lõszert, és másszunk le. Fussunk el a vizes résznél lévõ ajtóhoz. Használjuk a kártyákat. Fussunk ki, és át a zöld termen. Tovább a folyosón, és be a bal oldali fülkébe.
"Lara fogságba kerül. Kurtis jelenik meg, de õ a fülkén kívül. Beszélgetnek, majd Kurtis elmegy. Lara egérfogóba került és most kénytelen egyhelyben maradni."

Sanitarium - 27 pálya:
----------------------
Értelemszerûen Kurtis-t irányítjuk, mert Larszika fogságban van :-(  . Úgy tudunk gyorsan lejutni az emeleti liftrõl, hogy odaálunk az ajtórészhez - háttal - és megnyomjuk a kapaszkodást. Elengedjük egy pillanatr, majd megint megnyomjuk. Ez így megy egy ideig. Oldalt jussunk le az ajtóig. Nyissuk ki a szürke ajtót. Lõjük le a közveszélyes bolondot. Fussunk be az ajtón. Beszéljünk a cellában lévõ féligbolondal. Menjünk ki. Az ajtónál mentális képességünkkel, derítsük fel az ajtó mögötti területet. Jegyezzük meg az asztalon lévõ kódot. A kóddal nyissuk ki az ajtót. ( az Itemben megvan a kód ). Lõjük le a bolondokat, és nyissuk ki az ajtót. Fussunk tovább, és nyissuk ki a következõ ajtót is. Lõjük le a bolondokat. Hátul nyissuk ki az ajtót. Vegyük fel a halott tudós melletti kártyát. Vissza az ebédlõhöz. A bal oldali ajtó mellett van egy számsorozat. Jegyezzük meg. Nyissuk ki a tudós kártyájával a kódot. Hátul lõjük le a bolondot. Fussunk fel a lépcsõn. Ugorjuk át a leszakadt padlót. A konzolon üssük be az ajtó melletti kódot. Hátul találunk egy nagy medit. Le a lépcsõn, és be az ajtón. Induljunk el jobbra.
"Egy tudós dolgozik a laboratóriumban. A szellõzõbõl a bestia izzószemmel figyeli. Elüvölti magát, erre a tudós remegni kezd, bepánikol és menekül. A szörny ez izgatónak találja és elkezd játszani a tudós kárára."
A zárt ajtónál szedjük ki a rácsot. Másszunk végig a szellõzõben. A laboratóriumban, emeljük ki a következõ rácsot. Kússzunk be, és végig a szellõzõben.
"A DÖG éppen falatozgat és aztán elhúzza a csíkot."
Ugorjunk le. Lõjük ki az egyik palackot. A robbanás eltöri a létrát. Másszunk fel a rámpára. Váltsuk át a kapcsolót. Ekkor leáll a ventilátor. Kússzunk át alatta, és be a szellõzõbe. Induljunk el jobbra.

Maximum Containment Area - 28 pálya:
------------------------------------
Lõjünk le mindenkit. Menjünk közel az egyik zárt ajtóhoz.
"Kurtis ismét a mentális látását használja, körbenéz a zárt szobákban."
Jegyezzük meg a rab hátán lévõ számsort. A konzolnál üssük be a sorszámot. Erre az ajtó kinyílik. Vegyük fel az õr kártyáját, és a lõszert. Lõjük le a bolondot. Innen balra van egy kártyaolvasó. Használjuk az õr kártyáját. Fussunk be az ajtón. Nyissuk ki az ajtót.
"A bestia kirohan az ajtón, és eltûnik a félig nyitott ajtón. A változatosság kedvéért ismét megöli a katonát aki az útjában van."
Lõjünk le mindenkit. Ahol a halott õr fekszik, kússzunk be. Haladjunk végig a szellõzõn. Hamarosan oda jutunk, ahol a bestia elszabadult. Másszunk fel a ketrec tetejére. Innen tovább a leszakadt rámpára. Kússzunk végig a szellõzõn. Másszunk fel a létrán. Vegyük fel a kártyát, és a kis medit. Nyissuk ki az ajtót, és tovább balra. Nyissuk ki az ajtót, és menjünk le. A következõ teremnél a Proto-val a bestiával kell megküzdenünk. Jónéhányszor le kell nyomnunk, de õ ha megáll pihenni, akkor vegyük fel a töltényt és a meditet!.
"Kurtis a tõrét belevágja a DÖG-be, az végleg megpusztúl..."
Húzzuk meg a gõznél lévõ kart.
"Kurtis belép oda ahol Larát látta utoljára. Lara már nagyon várta. Meglepi, és hosszasan beszél vele.
Eckhardt sem alszik, õ is szövi tervát a behatolók ellen."

 
EXTRÁK
 
Zene
 
TV
 
Linkek
 
Névnapköszöntő
 
Számláló
Indulás: 2006-03-21
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Szavazás
Lezárt szavazások
 
Óra
 
Naptár
2025. Május
HKSCPSV
28
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
<<   >>
 
Háttérzene
 
MetaMorpho
metamorpho_logo
MetaMorpho
fordítóprogram
morphologic_logo
 
Honfoglaló
 
Nagyon szuper kvízjáték, melyben az a célunk, hogy a legtöbb pontot érjük el. MO., vagy Európa térképén történő "Honfoglalás". Helyes válaszok ellenében lefoglalhatsz, vagy támadhatsz megyét. Próbáld ki, érdemes. Kapsz aranytallérokat is, melyekkel teljesen ingyen licitálhatsz értékes nyereményekre!
 

A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU    *****    Nyakunkon a Karácsony, ajándékozz születési horoszkópot barátaidnak, ismerõseidnek.Nagyon szép ajándék! Várlak, kattints    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77